Новият брой:
Служебната президентска република

Медийното жури на ФАРА: Очакваме инфлация на цените на рекламата в телевизия

Александър Гагов, заместник-управител на MediaS Com, и Иво Алтънов, управляващ директор на Noble Graphics, пред "Капитал Daily"

(отляво) Александър Гагов, заместник управител на MediaS Com и Иво Алтънов, управляващият директор на Noble Graphics
(отляво) Александър Гагов, заместник управител на MediaS Com и Иво Алтънов, управляващият директор на Noble Graphics
(отляво) Александър Гагов, заместник управител на MediaS Com и Иво Алтънов, управляващият директор на Noble Graphics    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
(отляво) Александър Гагов, заместник управител на MediaS Com и Иво Алтънов, управляващият директор на Noble Graphics    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА

ФАРА започва днес. Тази година най-големият рекламен фестивал в България претърпява трансформация за първи път от 17 години. Организаторите от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) смениха локацията от Албена в Пловдив, съкратиха продължителността му и поставиха акцент върху лекционната част. Агенции в конкурса, оценяващ креативните рекламни проекти, пък ще се борят за голямото признание - "Агенция на годината".

Макар ФАРА да има славата на творчески фестивал, медийните категории остават неизменна част от конкурса за рекламни проекти. Срещнахме се с двама представители на тазгодишното медийно жури на ФАРА - Александър Гагов, заместник-управител на MediaS Com, и с управляващия директор на Noble Graphics Иво Алтънов. С тях говорим за оценяването на заявките в конкурса, колко ефективен е онлайн каналът и расте ли българският рекламен пазар.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар