БСП инвестира най-много в политическа реклама

ГЕРБ са дали два пъти по-малко пари в президентската кампания и са сключили договори с "Канал 3", БНТ и "24 часа"

   ©  Цветелина Белутова

БСП инвестира близо два пъти повече от ГЕРБ в реклама на кандидата си за президент Румен Радев. Според договорите, публикувани от медиите във връзка с изборите за президент, лявата партия е дала 364 хил. лв. без ДДС за предизборна реклама. Най-голяма част от него е насочен към бТВ. Медията е и най-големият предизборен бенефициент сред телевизиите. От началото на предизборната кампания бТВ е сключила договори за реклама на политически партии на обща стойност повече от 139 хил. лв. без ДДС. ГЕРБ пък са платили дотук малко над 196 хил. лв.

Информацията за инвестициите на партиите в политическа реклама е представена на базата на подадените от кандидатите списъци към Сметната палата, с наименованията на социологически и рекламни агенции, както и на агенциите за осъществяване на връзки с обществеността, с които ще работят по време на предизборните си кампании. Стойността на договорите е публикувана от медиите и се отнася за публикации както в печатното издание, така и в сайта им, а данните са актуални към 17 октомври.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове