Ремонти ще спъват движението по "Хемус" и през зимата
Около 65 млн. лв. са отделени за зимно почистване на пътищата
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Удължаването на ремонта на ключови съоръжения и евентуален сняг ще превърнат магистрала "Хемус" в най-неврологичната за пътуване точка тази зима. Това стана ясно по време на пресконференция на министъра на регионалното развитие Лиляна Павлова и председателя на управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура" Лазар Лазаров. До 1 ноември всички снегопочистващи фирми трябва да преведат техниката си в зимна готовност, като за почистване на основните пътища са отделени около 65 млн. лв.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
9 коментара
баси ремонта - 1 година - имам чувството, че прохода под Ламанша е построен по-бързо
Няма как, тунелите не са ремонтирани сериозно има едно 44 години!!! :-)
Като няма нормална поддръжка на съоръженията ще трябва да търпим дълги ремонти, а за това разбира се има отговорни, които стопанисват обектите, но не виждам да се търси отговорност ... След някоя и друга година ще се окаже, че и друг обект не е поддържан 40 години и пак ...
Като човек, който редовно пътува по този участък - смея да кажа само, че колкото и наложителни да са тия ремонти - 100% е можело да бъдат планирани така, че тази псевдо магистрала да може да се ползва що-годе нормално. Примерно да затварят не всичко на куп, а едно по едно, или дори две по две. В момента освен да псувам г-жа Павлова всеки път, в който минавам от там - друго не ми остава.
Няма край тази драма с Хемус!
До коментар [#2] от "boby1945":
И това когато става дума за тунел от 800 метра някъде. А искат някои хора на Кресненското дефиле да се строи 15 километров тунел. Представяте ли си как ще се ремонтира тоя тунел, колко време ще се прави това и какво ще става по това време?
До коментар [#6] от "mickmick":
Това е другата бира, меракът да си създаваме проблеми.... не сме само ние сме такива .... :-)
Преди 50 години в Япония построиха за много пари и с дълго закъснение един тунел от 52 км м/у два острова. После се оказа че 10% от шАферите изпадат в паника от клаустрофобията и пак предпичитат пътя по море с ферибота ...
До коментар [#4] от "Silvia Popova":
Българите се отличаваме с Втория си акъл!!!
Имам чувството, че нарочно затварят магистралата по най-гадния начин - за да може да оправдаят големите пари които ще вземе фирмата изпълнител/и комисионните/.
Освен това - магистрала само с 2 ленти за мен си е нормален път/булевард/ с аварийна лента и не е нормално да може да се кара в едната лента със 140, а в съседната с 80, а в аварийната пък може да се спира. Прекалено големи разлики в скоростите между отделните ленти.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.