Фирмите търсят чуждестранни партньори за износ

Експортът е мотив за 80% от компаниите да търсят сътрудничество зад границата според анкета на БТПП

Българските фирми посочват основно Германия като дестинация за бизнес пътувания (42%) в ЕС, а от държавите извън съюза - Русия (40%).
Българските фирми посочват основно Германия като дестинация за бизнес пътувания (42%) в ЕС, а от държавите извън съюза - Русия (40%).
Българските фирми посочват основно Германия като дестинация за бизнес пътувания (42%) в ЕС, а от държавите извън съюза - Русия (40%).    ©  pixabay
Българските фирми посочват основно Германия като дестинация за бизнес пътувания (42%) в ЕС, а от държавите извън съюза - Русия (40%).    ©  pixabay

Мнозинството от фирмите имат интерес от сътрудничество с партньори зад граница, за да изнасят български стоки в чужбина. Това показват резултатите от анкета на Българската търговско-промишлена палата (БТПП), проведена през януари тази година сред членовете на организацията. Идеята на проучването е да се установят намеренията на компаниите за развитието на дейността им извън страната през 2017 г.

Вносът на чуждестранни стоки също е мотив за търсене на партньори за 25% от анкетираните.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар