С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
24 мар 2017, 15:24, 17719 прочитания

Мълчание за собственика на изгорелия трафикантски камион

От районната прокуратура в Царево отказаха коментар установено ли е на коя фирма е товарният "Скания" със софийска регистрация

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
В сряда Областната дирекция на МВР в Бургас съобщи, че 27 имигранти, преминали незаконно турско-българската граница, са открити в тайник на горящ камион край Резово. Товарният автомобил "Скания" със софийска регистрация е бил натоварен с чакъл. Според информацията на полицията шофьорът на камиона не е открит, а намерените в тайника му 10 мъже, 8 жени и 9 деца са били без документи за самоличност и са казали, че са сирийци.

Сайтът burgas24.bg допълва, че е прокуратурата в Царево е започнала досъдебни производства срещу 11 чужди граждани за влизане в страната не през определените за това места. Таква е започнало и срещу неизвестен извършител на каналджийската услуга.

Според източници на "Дарик", близки до разследването, изгорелият камион е собственост на фирма, наета за строежа на оградата на границата в Турция. От районната прокуратура в Царево отказаха коментар пред "Капитал" дали е ясно вече коя е фирмата, собственик на камиона, и дали тя наистина работи по оградата.

Преди време "Капитал" получи данни по закона за достъп до информация за избраните фирми за всеки участък от оградата. При Резово тя се строи от фирмата "Пътстрой Бургас", дъщерна на "Хидрострой" на Велико Желев. "Пътстрой Бургас" строи общо 4 от 17 участъка от оградата на обща стойност над 37 млн.лв.


"Капитал" се свърза с изпълнителния директор на "Хидрострой" Николай Пашов, който не беше чул за инцидентя. Впоследствие той обядви пред "Капитал", че изгорелият камион няма нищо общо с дъщерната им "Пътстрой Бургас".

"Нямат нищо общо с нас, нито са подизпълнители. Фирмата, чиито е камионът, няма общо с фирмата, която строи оградата", каза Пашов. От "Хидрострой" насочиха към транспортна фирма на име "Ивайло Дучевски - 59", регистрирана в Костинброд. "Капитал" опита да се свърже с тях, но без успех, тъй като на единственият открит телефонен номер казаха, че е грешка.

В момента фирмата е собственост на Мирослав Дучевски. Според финансовия й отчет за 2016г. печалбата й е била 1000 лв., а за предишната година - 8 хил.лв. Приходите им са били 69 хил.лв., всичките от "сухопътен транспорт". Според справка в регистъра ДАКСИ служителите във фирмата към февруари 2016г. са двама души, по данни на НОИ.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Служител на държавното "Информационно обслужване" поема държавното тото Служител на държавното "Информационно обслужване" поема държавното тото

Двама бивши футболисти и двама данъчни експерти ще са в Управителния съвет на дружеството, което получи монопол върху лотариите

28 фев 2020, 230 прочитания

Барселонска треска 1 Барселонска треска

Какво стана ясно за разследването на испанските власти, което се занимава и с Бойко Борисов, и докъде може да стигне то

28 фев 2020, 721 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Политика" Затваряне
В какво ще се превърне бившото иранско посолство

Държавната фирма АДИС неколкократно предлага надстрояване на къщата-паметник на културата. Засега общината отказва и търси мнението на гражданите

Още от Капитал
Фокусът с цените на тока

Защо в България борсовата електроенергия е хем най-скъпа, хем най-евтина

Да се учиш да можеш да се отучиш

Главният изпълнителен директор на "А1 България" Александър Димитров пред "Капитал"

Автогол с еврозоната, мачът продължава

Изборът сега е между по-добро икономическо бъдеще и статуквото

Руско-турската прокси война* може да ескалира

Турският президент Ердоган е на път да атакува директно армията на Башар Асад. Това ще има непредвидими последствия

Фотограф под прикритие

Мартин Пар показва сатиричния си поглед към туризма с изложбата "Този малък свят"

20 въпроса: Капка Тодорова

От журналистите, които успяват да си изковат име независимо от или въпреки медията, в която работят

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10