Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 26 мар 2017, 13:09, 12613 прочитания

Пристанище Бургас ще бъде удълбочено с поръчка за 13.5 млн. лв.

Проектът трябва да реши проблемите с подхода и маневрирането на корабите

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Възложител е държавната инфраструктурна компания, а оферти се подават до 2 май.

Обществена поръчка за 13.5 млн. лв. трябва да реши проблемите с достъпа и маневрирането на корабите в пристанище Бургас. Тя е открита от Държавно предприятие "Държавна инфраструктура" и включва драгажни работи, удълбочаване и изграждане на маневрена зона за нови кейови места. Дейностите са съобразени с инвестиционните проекти на операторите на терминалите в пристанището. Оферти се приемат до 2 май 2017 г.

В няколко зони


Поръчката е за капитално драгиране (първоначално отстраняване на земна маса от дъното) в няколко зони на пристанището. Драгажни работи са предвидени в западната част от общата маневрена зона на пристанищен терминал "Бургас-Запад", пристанище "Порт България уест" и пристанище "Кораборемонтен завод - Порт Бургас". Поръчката включва също удълбочаване на част от маневрената зона за съществуващите корабни места и изграждане на маневрена зона за нови кейови места на терминал "Бургас-Изток-2".

Оператор на "Порт България уест" е "Сиесайеф" на Цветелина Бориславова, а "Кораборемонтен завод – Порт Бургас" е част от "Индустриален холдинг България". Останалите дейности засягат терминалите на "БМФ Порт Бургас" - собственост на "Адванс пропъртис", която обединява почти всички предприятия на братята Кирил и Георги Домусчиеви. Компанията получи 35-годишна концесия за терминалите за насипни товари "Бургас-Изток 2" през 2012 г., а година по-късно взе и терминалът за контейнери "Бургас-Запад" за същия срок. В тези зони драгажните работи ще бъдат съобразени с инвестиционния проект на компанията, която има ангажимент по двата концесионни договора да инвестира общо над 230 млн. лв.

Изисквания



Прогнозната стойност на поръчката от 13.5 млн. лв. без ДДС е и максималната цена, която кандидатите могат да предложат, тъй като в обявата се посочва, че по-високи оферти няма да бъдат допускани. Кандидатите трябва да са регистрирани в Централния професионален регистър на строителя за I категория, II група строежи. За чуждестранните участници се изисква еквивалентна регистрация. До търга не се допускат офшорни компании.

Финансовите изисквания са за последните три години кандидатите да имат оборот от общо 27 млн. лв. Те трябва също да са изпълнявали подобни проекти през последните пет години и да разполагат с необходимото оборудване и персонал. Срокът за изпълнение на поръчката е 250 дни.

Офертите ще се оценяват по два критерия. Техническото предложение може да донесе максимално 40 точки, от които 30 се дават за технология и организация за изпълнение на поръчката, а 10 – за срока на изпълнение. Останалите 60 точки са за цената. Оферти се подават до края на работния ден на 2 май 2017 г.
Текущ драгаж в Дунав

Поръчка за текущо драгиране в река Дунав е обявена от Изпълнителна агенция "Проучване и поддържане на река Дунав" към Министерството на транспорта. Тя е на стойност 6.8 млн. лв. без ДДС, но процедурата предвижда възможност за повторно възлагане на избрания изпълнител, т.е. той може да получи до 13.6 млн. лв.

Дейностите включват драгиране в най-критичните участъци между Сомовит и Силистра (около 240 км), транспортиране и депониране на земната маса на определено място обратно в Дунав. Зоните за драгиране, както и за депониране се определят от агенцията, като разстоянието между тях ще е най-много 5 км. Целта на поръчката е да се осигурят необходимите проектни дълбочини за корабоплаване, като работите ще се изпълняват при необходимост за период от три години. Общият прогнозен обем за драгиране е 560 хил. куб. м или 1.120 млн. куб. м земна маса, ако поръчката бъде повторена.

В процедурата могат да участват кандидати, които имат минимален оборот за последните три приключени финансови години в размер на 4 млн. лв., половината от които от драгажни работи. Те трябва също да разполагат и с оборудване – минимум три драгажни плавателни средства и спомагателни кораби. Оферти се подават до 2 май 2017 г. Предложенията ще се оценяват по два критерия - срок на изпълнение (60 точки) и цена (40 точки).+

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Уикенд новини: Повече фирми ще имат достъп до държавно подпомагане; Северна Македония стана член на НАТО 2 Уикенд новини: Повече фирми ще имат достъп до държавно подпомагане; Северна Македония стана член на НАТО

И още: България все пак ще започне да тества малко повече за COVID-19, заразените с коронавирус у нас вече са 346, еврогрупата се среща за още мерки

29 мар 2020, 1740 прочитания

Как ТЕЦ "Марица-изток 2" ще "изяде" 100 млн. лв. от по-евтиния газ 12 Как ТЕЦ "Марица-изток 2" ще "изяде" 100 млн. лв. от по-евтиния газ

Цената на тока няма да бъде намалена, за да може централата да получи въпросните средства

29 мар 2020, 5329 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Политика" Затваряне
Пак Борисов

ГЕРБ печели изборите и вероятно ще търси за партньори – Обединените патриоти, Реформаторския блок (ако мине 4%) и Марешки

Още от Капитал
Съвети при борсова зараза

"Капитал" разговаря с мениджърите на няколко от най-големите управляващи дружества в България

Защо се бавим с бързите тестове

Националният кризисен щаб и премиерът са абсолютно против използването им в България

Масови тестове или карантина без край

България не може да издържи повече от два месеца със спряла икономика, а разхлабване на мерките без масово тестване носи голям икономически и здравен риск

Ваксината срещу COVID-19: В надпревара с вируса

Пандемията вероятно ще е достигнала своя пик и ще върви към овладяване, преди ваксината да е налице, но това не я прави непотребна

В началото бе поп културата

"Пророческите" филми, книги и песни, които помагат на света да осмисли случващото се

Кино: "Двамата папи"

Дуел на възгледи за ценностите във време на изпитание

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10