Какво пречи на българския туризъм да е по-конкурентен

Проблемите със сигурността и неефективната реклама са проблеми пред сектора, показва доклад на Световния икономически форум

Ценовата конкурентоспособност е също един от критериите, по които България има относително висок резултат – 37-а позиция
Ценовата конкурентоспособност е също един от критериите, по които България има относително висок резултат – 37-а позиция    ©  Капитал
Ценовата конкурентоспособност е също един от критериите, по които България има относително висок резултат – 37-а позиция
Ценовата конкурентоспособност е също един от критериите, по които България има относително висок резултат – 37-а позиция    ©  Капитал
Страната се представя най-добре по показателите "здраве и хигиена", "екологична устойчивост" и "състояние на туристическата инфраструктура"

Проблеми със сигурността, недобрата инфраструктура и неефективната реклама пречат на българския туризъм да е по-конкурентен в глобален мащаб. Това стана ясно от доклада на Световния икономически форум за индекса на световната конкурентоспособност в сектора. България се нарежда на 45-о място сред 136 държави по качество на туризма, като пред нас са Гърция, Хърватия, Чехия, Русия и Турция.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се