GfK: Потребителското настроение в България се е подобрило

Икономическите очаквания на българите за първите два месеца са достигнали най-високите си нива през последните години

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Настроенията на потребителите в България са се подобрили през първата четвърт на тази година в сравнение с предходната. Това е един от изводите в проучване на потребителския климат на GfK. Компанията провежда всеки месец от години това изследване, посочват в съобщението си оттам.

Резултатите показват, че икономическите очаквания на българските потребители за първите два месеца от тази година са достигнали най-високите си нива през последните години. След това през март обаче отново спадат до негативни нива от -2.3 пункта. Изводът, който правят в проучването, е, че "очевидно българският потребител все още не може да предположи колко дълго ще продължи икономическият растеж, наблюдаван през последните години". Въпреки това в края на тримесечието показателят е отчел 3.5 пункта подобрение в сравнение с предходната година.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    gost22 avatar :-P
    gost22

    Изследването по-скоро отчита как и до колко, размера на платените данъци влияние върху емоциите на данъкоплатците из Европа.

    Нередност?
Нов коментар