GfK: Потребителското настроение в България се е подобрило
Икономическите очаквания на българите за първите два месеца са достигнали най-високите си нива през последните години
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Настроенията на потребителите в България са се подобрили през първата четвърт на тази година в сравнение с предходната. Това е един от изводите в проучване на потребителския климат на GfK. Компанията провежда всеки месец от години това изследване, посочват в съобщението си оттам.
Резултатите показват, че икономическите очаквания на българските потребители за първите два месеца от тази година са достигнали най-високите си нива през последните години. След това през март обаче отново спадат до негативни нива от -2.3 пункта. Изводът, който правят в проучването, е, че "очевидно българският потребител все още не може да предположи колко дълго ще продължи икономическият растеж, наблюдаван през последните години". Въпреки това в края на тримесечието показателят е отчел 3.5 пункта подобрение в сравнение с предходната година.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Изследването по-скоро отчита как и до колко, размера на платените данъци влияние върху емоциите на данъкоплатците из Европа.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.