Еврофинансирането за две отсечки и тунел от "Струма" е одобрено
Става дума за строителство за над 600 млн. лв. преди и след Кресна и тунела "Железница"


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
На 27 април апликационните форми за три участъка от магистрала "Струма" са били одобрени от звеното към Европейската комисия JASPERS, става ясно от съобщение на Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ). Става дума за отсечките между Благоевград и Крупник, между Кресна и Сандански и тунел "Железница".
"Това е основание България вече реално да се възползва от европейско финансиране за изграждането на посочените обекти", се казва още в съобщението. Формата за финансирането е подадена на 19 април, обясниха от МРРБ за "Капитал". Сега тя подлежи на одобрение от Управляващия орган на Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020 г. и от Европейската комисия, уточниха от министерството.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Добре де, Еколози!
Не става с две трасета, не става и с най-дългият тунел на света, не става и да се остави сегашното положение!!! Какво искате и предлагате всъщност, защото позицията "против всичко" не е позиция, а съботаж на инфраструктурен обект от европейски и национален приоритет. И при трите варианта вие все намирате за какво да се хванете. И в сегашният си вид, трафикът застрашава както животински, растителни, така и човешкият вид! Колко още живота искате да вземе това трасе? Отговорността за това става конкретно ваша вече! Ако не се построят тези отсечки, матистралата ще остане недостроена - огромен срам за България, ще понесем тотална финансова щета - трябва да се върнат парите платени ДО СЕГА, ще продължат да гинат хора и животни.
КОЙ ЛИЧНО ще понесе отговорността за този тотален провал???
Искам имена!
Чичи, правителствата и АПИ (+строителната мафия) са тези, които години наред се противопоставят на магистралата извън дефилето (тунел - нашите баш майстори не могат без чуждо ноу хау, трасе от изток - щяло да ги забави и нямало да стигнат парите), защото държат да минат през дефилето, което е свързано с неспазване на законите.
Ако не се построи тази магистрала много хора ще погинат през годините. Отделно ще е много глупаво нашите строители да изгубят толкова много пари. Щом има български строители, които да правят метрото, значи имаме ноу хау и как да се прокопае много по-къс тунел.
Ако дините престанат да блокират проекта, може и да стане нещо... ако не, голям праз - ще има 20км двулентов път в средата и толкова. Това ще е изключително полезно за хабитата на дъждовния червей
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход