Арх. Здравко Здравков: Опитвам да подредя процесите, за да се спазват сроковете
Според главния архитект на София назрява моментът, в който строителният пазар в столицата ще се претовари
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Профил
Здравко Здравков е главен архитект на София от пролетта на 2016г., когато смени на поста Петър Диков. Сред основните му заявки за промяна са въвеждането на повече електронни услуги и на правила за високото строителство, както и създаването на стратегическа визия за развитието на града до 2050г.Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
С генералния план за развитие на София, следва всички замърсители да бъдат извеждани извън границите на града. Околовръстния път стана един голям замърсител на Южната част,който не се поема от високото строителство.Сега се предлага паркинг,допълнително замърсяващ,в тази част.След като се издигна бариера от замърсители между Витоша и градската част,къде ще отива мръсния въздух? Органите по околна среда е необходимо да вземат отношение по бъдещето на София, защото хората няма къде да могат да дишат.
" проблемите са идентични, и там има ПУП-ове с реституирани имоти, с предвидено застрояване". А защо? Значи ли че всеки имот трябва да бъде застроен мин 8 етажа?
Вероятно всичко е отчужедни и възмездено и в Младост и ... в Белите Брези?
А това че някой е имал нива в Младост 1А или Дружба 2 значи ли че има право на сграда. Да му се даде друга нива като заменка! Всичките блокове, градинки и т.н са са планирани цяостно за дадени жк!
Защо две съседни нови сгради са тотално различни : едната ниска - другата висока, една жилищна-другата бизнес. Някакъв транспортен план.
Идея за оценка какво става с трафика по малките улици? - май вече много искам :)
Ако беше изпуснал няколко думи за платено паркиране с търгове в презастроените квартали (заради недостига на паркоместа)... със сигурност щеше да има много промени в строителните мераци. Ти да видиш как хем трафика ще се отпуши, хем въздуха ще се оправи, а тези с високите мераци за много етажи ще увяхнат щото ще трябва да строят и паркинги... Да, ама не.
Както се вижда, на СО най-големия и проблем са неотчуждените улици. Други проблеми в благоустройството няма. Малкия Париж сме отвсякъде.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.