Идва времето на големите поръчки в ЖП строителството

Проблемната и неефективна НКЖИ управлява 1 млрд. евро през този период

Национална компания "Железопътна инфраструктура" става най-големият бенефициент за този програмен период с близо наличен 1 млрд. евро, който има възможност да изразходва, поясни Галина Василева от транспортното министерство.
Национална компания "Железопътна инфраструктура" става най-големият бенефициент за този програмен период с близо наличен 1 млрд. евро, който има възможност да изразходва, поясни Галина Василева от транспортното министерство.
Национална компания "Железопътна инфраструктура" става най-големият бенефициент за този програмен период с близо наличен 1 млрд. евро, който има възможност да изразходва, поясни Галина Василева от транспортното министерство.    ©  Мария Съботинова
Национална компания "Железопътна инфраструктура" става най-големият бенефициент за този програмен период с близо наличен 1 млрд. евро, който има възможност да изразходва, поясни Галина Василева от транспортното министерство.    ©  Мария Съботинова

Някои от големите инфраструктурни планове изостават, а трябва да бъдат приключени до 2022г., за да усвоим европейското финансиране. Това беше един от основните изводи на част от конференцията "Стратегическа инфраструктура и инвестиции, България 2017", организирана от "Градът".

Докато железопътното строителство ще е може би най-сериозно финансирано през настоящия програмен период 2014-2020г., то във ВиК сектора се отчита сериозен финансов недостиг, смятат министри и експерти.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар