Бързи, дълги и под наем

Допълнителен бизнес покрай председателството ще има за вносителите на нови автомобили, бусове и автобуси

Транспортът е другият основен сектор след хотелите, който би трябвало да е на плюс от българското председателство на съвета на ЕС. Основните притеснения са дали ще има достатъчно места в самолетите и как летище София ще поеме увеличения трафик предвид вече започналото отесняване на терминалите му след разгръщането на полетните програми на Wizz Air и Ryanair. Според представители на изпълнителната власт ще е нужно да се направи специална организация на полетите през месеците на председателството, но все още няма яснота как ще се случи това. Пред транспортирането на територията на столицата също още има редица неизвестни. Основните, които ще имат възможност за допълнителен бизнес покрай председателството, са вносителите на нови леки автомобили, бусове и автобуси.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    aussie avatar :-|
    aussie

    На 150км от софийското има и друго летище което е празно и има капацитет 1млн пътници. И това смешно летище София с едно ескалаторче за всички заминаващи ми е интересно какво ли ще стане ако спре точно тогава :)

    Нередност?
Нов коментар