С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
14 юли 2017, 16:57, 6750 прочитания

Яхтеният бизнес вдига котва

Регистрираните в България лодки се увеличават, пристанища по морето има, но все повече българи, собственици на яхти се отправят към Гърция

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Част от темата

Новата яхтена вълна

Отнесени в Гърция

Все повече български моторни и ветроходни лодки се местят за постоянно в Северна Гърция

На север пусто, на юг луксозно

Рибарските пристанища - между амбициите и европейските пари

Живей като капитана

Как се става водач на яхта до 18 метра или 40 бруторегистър тона

Горещото лято на яхтения бизнес

Марините и продажбите на лодки в България растат, но държавата не помага на развитието на този вид туризъм

Трябва да се осъзнаем като морска нация

Търговският директор на Марина Порт Созопол Кристиана Илиева пред "Капитал"

Повече яхти, повече марини, повече капитани, повишен интерес към ветроходството - това е трайната тенденция през последните три години в България. Създадената морска инфраструктура от частни марини беше подпомогната от откритите три нови рибарски пристанища в Поморие, Сарафово и Черноморец, които могат да приемат и яхти и това е още един плюс за любителите на морето. Но те стоят все още полупразни.

Причината е, че все повече собственици на яхти се местят на юг към Гърция, която, освен че предлага десетки повече възможности като природа, по-ниски цени на марините, но и далеч по-облекчена процедура за пътуване по море. А повишеният интерес към получаване на капитански права се обяснява и с достъпното предлагане на чартърни яхти и споделени пътувания, които правят мореплаването достатъчно изгодно и вълнуващо.


В следващите няколко страници ще разберете защо яхтеният бизнес отново вдига котва след голямата криза през 2009 г.

Статиите от темата на броя ще намерите тук:

Горещото лято на яхтения бизнес
Какъв е бизнес моделът на яхтените пристанища и накъде ще върви



Отнесени в Гърция
Какви са предимствата на гръцките води и защо хората отиват там

Живей като капитана
Как се става водач на яхта

На север пусто, на юг луксозно
Как бяха построени новите пристанища по Южното Черноморие.

Трябва да се осъзнаем като морска нация
Интервю с търговския директор на Марина Порт Созопол Кристиана Илиева

Приятно четене!
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Подчинен на главния прокурор ще може да го разследва Подчинен на главния прокурор ще може да го разследва

Предложението на правителството е това да е началникът на отдел "Инспекторат" във ВКП, което не кореспондира с препоръките на Венецианската комисия

7 дек 2019, 239 прочитания

България вече няма как да отлага механизма за разследване на главния прокурор 3 България вече няма как да отлага механизма за разследване на главния прокурор

Бойко Борисов се размина с Венецианската комисия за това как трябва да се гарантира независимост на процедурата

6 дек 2019, 3084 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Политика" Затваряне
На север пусто, на юг луксозно

Рибарските пристанища - между амбициите и европейските пари

Още от Капитал
Къде е еко-то в данъка за колите

Новите данъчни идеи на София се мотивират със замърсяването на въздуха, но реално нямат връзка с това

Трудните книжки

Министерството на труда предлага подмяна на сегашните трудови книжки с нови, без да може да обясни защо не ги цифровизира

Анестезиолозите на алианса

Лидерската среща на НАТО в Лондон се проведе "на обезболяващи", позаглади противоречията и отложи решаването на фундаменталните проблеми за по-късно

От какво боледува педиатрията

За лечението на 1.2 млн. деца в България се отделят само 11% от бюджета на здравната каса

Гледни точки

Новата поредица прожекции "Киноточка" започва с документален филм за музиката в киното

Камион желание

Отново за мобилните кухни, уличната храна и къде да я опитаме този месец

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10