С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
14 юли 2017, 16:57, 6852 прочитания

Яхтеният бизнес вдига котва

Регистрираните в България лодки се увеличават, пристанища по морето има, но все повече българи, собственици на яхти се отправят към Гърция

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Част от темата

Новата яхтена вълна

Отнесени в Гърция

Все повече български моторни и ветроходни лодки се местят за постоянно в Северна Гърция

На север пусто, на юг луксозно

Рибарските пристанища - между амбициите и европейските пари

Трябва да се осъзнаем като морска нация

Търговският директор на Марина Порт Созопол Кристиана Илиева пред "Капитал"

Живей като капитана

Как се става водач на яхта до 18 метра или 40 бруторегистър тона

Горещото лято на яхтения бизнес

Марините и продажбите на лодки в България растат, но държавата не помага на развитието на този вид туризъм

Повече яхти, повече марини, повече капитани, повишен интерес към ветроходството - това е трайната тенденция през последните три години в България. Създадената морска инфраструктура от частни марини беше подпомогната от откритите три нови рибарски пристанища в Поморие, Сарафово и Черноморец, които могат да приемат и яхти и това е още един плюс за любителите на морето. Но те стоят все още полупразни.

Причината е, че все повече собственици на яхти се местят на юг към Гърция, която, освен че предлага десетки повече възможности като природа, по-ниски цени на марините, но и далеч по-облекчена процедура за пътуване по море. А повишеният интерес към получаване на капитански права се обяснява и с достъпното предлагане на чартърни яхти и споделени пътувания, които правят мореплаването достатъчно изгодно и вълнуващо.


В следващите няколко страници ще разберете защо яхтеният бизнес отново вдига котва след голямата криза през 2009 г.

Статиите от темата на броя ще намерите тук:

Горещото лято на яхтения бизнес
Какъв е бизнес моделът на яхтените пристанища и накъде ще върви



Отнесени в Гърция
Какви са предимствата на гръцките води и защо хората отиват там

Живей като капитана
Как се става водач на яхта

На север пусто, на юг луксозно
Как бяха построени новите пристанища по Южното Черноморие.

Трябва да се осъзнаем като морска нация
Интервю с търговския директор на Марина Порт Созопол Кристиана Илиева

Приятно четене!
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Борисов обвини Радев и Русия за разследването на къщата в Барселона 10 Борисов обвини Радев и Русия за разследването на къщата в Барселона

Според публикация на El Periódico испанските власти проучват има ли данни за пране на пари и свързано ли е с българския премиер

21 фев 2020, 2696 прочитания

Само ГЕРБ и ДПС попълниха Комисията за регулиране на съобщенията 1 Само ГЕРБ и ДПС попълниха Комисията за регулиране на съобщенията

Гласуванвето в парламента доведе до нов трус в управляващата коалиция, "патриотите" питат ГЕРБ с тях ли управлява или с ДПС

21 фев 2020, 1712 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Политика" Затваряне
На север пусто, на юг луксозно

Рибарските пристанища - между амбициите и европейските пари

Още от Капитал
10 мита за еврото

Не, цените няма да се вдигат, курсът на лева няма да се променя и още няколко отговора на най-популярните заблуди за влизането в еврозоната

Шопинг в Ямбол

Двама бизнесмени от региона строят ритейл парк за 12 млн. лв. с финансиране от банка и еврофондове

Да се учиш да можеш да се отучиш

Главният изпълнителен директор на "А1 България" Александър Димитров пред "Капитал"

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама

Това е едно от ключовите предложения за промени в Законът за радиото и телевизията, които сектора обсъжда

"Мишу", анимационният филм за отговорността ни към природата

Това е вторият филм на Вера Траянова и Милен Витанов, селектиран за участие на "Берлинале"

Имало едно време в "Червената къща"

Какво се случи в "Червената къща" и какво е бъдещето на сградата с дълга история на "Любен Каравелов" 15

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10