Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
14 юли 2017, 16:57, 6953 прочитания

Яхтеният бизнес вдига котва

Регистрираните в България лодки се увеличават, пристанища по морето има, но все повече българи, собственици на яхти се отправят към Гърция

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Част от темата

Новата яхтена вълна

Отнесени в Гърция

Все повече български моторни и ветроходни лодки се местят за постоянно в Северна Гърция

Горещото лято на яхтения бизнес

Марините и продажбите на лодки в България растат, но държавата не помага на развитието на този вид туризъм

Живей като капитана

Как се става водач на яхта до 18 метра или 40 бруторегистър тона

Трябва да се осъзнаем като морска нация

Търговският директор на Марина Порт Созопол Кристиана Илиева пред "Капитал"

На север пусто, на юг луксозно

Рибарските пристанища - между амбициите и европейските пари

Повече яхти, повече марини, повече капитани, повишен интерес към ветроходството - това е трайната тенденция през последните три години в България. Създадената морска инфраструктура от частни марини беше подпомогната от откритите три нови рибарски пристанища в Поморие, Сарафово и Черноморец, които могат да приемат и яхти и това е още един плюс за любителите на морето. Но те стоят все още полупразни.

Причината е, че все повече собственици на яхти се местят на юг към Гърция, която, освен че предлага десетки повече възможности като природа, по-ниски цени на марините, но и далеч по-облекчена процедура за пътуване по море. А повишеният интерес към получаване на капитански права се обяснява и с достъпното предлагане на чартърни яхти и споделени пътувания, които правят мореплаването достатъчно изгодно и вълнуващо.


В следващите няколко страници ще разберете защо яхтеният бизнес отново вдига котва след голямата криза през 2009 г.

Статиите от темата на броя ще намерите тук:

Горещото лято на яхтения бизнес
Какъв е бизнес моделът на яхтените пристанища и накъде ще върви



Отнесени в Гърция
Какви са предимствата на гръцките води и защо хората отиват там

Живей като капитана
Как се става водач на яхта

На север пусто, на юг луксозно
Как бяха построени новите пристанища по Южното Черноморие.

Трябва да се осъзнаем като морска нация
Интервю с търговския директор на Марина Порт Созопол Кристиана Илиева

Приятно четене!
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Вечерни новини: ЕК предлага фонд от 750 млрд. евро за възстановяване на икономиката, за България ще са 15 млрд. 1 Вечерни новини: ЕК предлага фонд от 750 млрд. евро за възстановяване на икономиката, за България ще са 15 млрд.

И още: Борисов реши, че детската болница все пак няма да се строи върху старо скеле

27 май 2020, 1244 прочитания

Телефонната палата на Божков е със запор. Законен, но заради много дребна сума Телефонната палата на Божков е със запор. Законен, но заради много дребна сума

НАП претендира за вземане от 135 хил. лв., а причината е ползван данъчен кредит за ремонт на имота

27 май 2020, 2083 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Политика" Затваряне
На север пусто, на юг луксозно

Рибарските пристанища - между амбициите и европейските пари

Още от Капитал
Млякото и яйцата ще са след 30 минути на вратата ви

Заради коронавируса онлайн търговията с бързооборотни стоки преживява страхотен бум в цял свят

Софийският адрес за френски макарони

Chez Fefe е първият специализиран бутик, който приготвя традиционния десерт

Дефектните мерки

След края на извънредното положение бизнесът оцелява много повече на мускули и в по-малка степен заради подкрепа от държавата

Магистрала без правила

"Хемус" вече се строи и планът на властта е да бъде готова след четири години. Цената обаче е заобикаляне на законите и непрозрачно харчене на милиарди левове

Домът, моят приятел

Виртуална изложба представя погледа на тридесет фотографи към дома като "жив организъм"

Чуваме ли се? А разбираме ли се?

Онлайн общуването срещу срещите на живо

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10