С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 31 авг 2017, 14:58, 29487 прочитания

"Карат - С" ще отговаря за транспорта по време на председателството на България

Само още един кандидат прояви интерес към търга

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Министерството на Българското председателство на Съвета на Европейския съюз е избрало фирмата "Карат - С" за изпълнител на поръчката за наемане на автобуси с водачи. В състезанието се включи само още една транспортна фирма - "Юнион Ивкони".

Решението е от 21 август и още не е атакувано в Комисията за защита на конкуренцията от загубилия участник - "Юнион Ивкони". Десетдневният срок за обжалване изтича днес и ако няма постъпили жалби, министерството ще може да сключи договор. Това би могло да е един от малкото спокойно протекли търгове във връзка с председателството. Проблеми изникваха около поръчките за ремонта на НДК и търга за промоционални материали, където по две позиции изобщо няма кандидати и има риск последният да бъде прекратен.


Как спечелиха "Карат - С"

Поръчката беше обявена на 7 юли, а офертите бяха събрани на 11 август. Само за десет дни оценителната комисия е прегледала офертите и е избрала победителя. Единственият критерий за оценка на офертите беше предложената цена, съответно бързата работа на комисията е оправдана.

"Карат - С" са предложили по-ниска цена, а именно сборът от единичните предложения за наем на три вида автобуси с водачи за денонощие (съответно с минимум 15, 30 и 50 броя седящи места) е 1660 лв. без ДДС. Другият кандидат беше "Юнион Ивкони", като неговата ценова оферта беше 1810 лв. без ДДС.



Едно от малкото конкретни изисквания към кандидатите бяха да притежават валиден лиценз за извършване на превоз на пътници територията на България за чуждестранни лица или в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.

Какво ще трябва да се свърши

Членовете на официалните делегации, участващи в събитията, без ръководителя им ще се настаняват в хотели с четири и пет звезди за своя сметка, като ангажиментът на българската страна е да осигури преференциалните цени за това. Делегатите на събитията от категория В, С и D (тоест не най-висшестоящите гости) обаче ще се превозват от местата за настаняване до местата, където се провеждат конференциите и срещите, с транспорт, осигурен от българската страна.

Ангажимент на избраната транспортна фирма е да превозва гостите от хотелите им до мястото на конференцията (НДК и резиденция "Бояна") и до местата, където се провеждат официалните вечери. Максималният брой пътници, който може да бъде превозван по едно и също време, е 1000 души, се вижда от публикуваното обявление. Поръчката ще се изпълнява от 1 ноември 2017 г. до 30 юни 2018 г., когато е краят на председателството.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Вечерни новини: Оставка на шефа на строителния надзор в София, рекордни жеги в Европа Вечерни новини: Оставка на шефа на строителния надзор в София, рекордни жеги в Европа

И още: България ще се забави с чакалнята за еврозоната; Три варианта се обсъждат за партийните субсидии; Депутатите бързат да отхвърлят ветото за дивото къмпингуване

26 юни 2019, 369 прочитания

Екоминистерството предлага забрана на вноса на коли, произведени преди 2005 г. Екоминистерството предлага забрана на вноса на коли, произведени преди 2005 г.

За първи път официално се говори и за ограничаване на достъпа на по-стари автомобили до центровете на София и Пловдив

26 юни 2019, 445 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "България" Затваряне
България смята, че има реален шанс да бъде домакин на Европейската лекарствена агенция

Здравното министерство ще лобира първо сред деветте страни членки, които не са кандидатствали

Q&A: Проектът Libra

Най-важното, което трябва да се знае за новата криптовалута на Facebook

Обратно броене в БСП

Корнелия Нинова има по-малко от година, за да покаже, че линията й в партията е успешна

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Хубаво е, но е фалшиво

Как изложба с фалшификати почти предизвика дебат за черния пазар на изкуство у нас

Календар и домашно кино

По-интересните събития през уикенда и предстоящата седмица