"Карат - С" ще отговаря за транспорта по време на председателството на България
34 Нови
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

"Карат - С" ще отговаря за транспорта по време на председателството на България

"Карат - С" ще отговаря за транспорта по време на председателството на България

Само още един кандидат прояви интерес към търга

Мила Чернева
30921 прочитания

© Анелия Николова


Министерството на Българското председателство на Съвета на Европейския съюз е избрало фирмата "Карат - С" за изпълнител на поръчката за наемане на автобуси с водачи. В състезанието се включи само още една транспортна фирма - "Юнион Ивкони".

Решението е от 21 август и още не е атакувано в Комисията за защита на конкуренцията от загубилия участник - "Юнион Ивкони". Десетдневният срок за обжалване изтича днес и ако няма постъпили жалби, министерството ще може да сключи договор. Това би могло да е един от малкото спокойно протекли търгове във връзка с председателството. Проблеми изникваха около поръчките за ремонта на НДК и търга за промоционални материали, където по две позиции изобщо няма кандидати и има риск последният да бъде прекратен.

Как спечелиха "Карат - С"

Поръчката беше обявена на 7 юли, а офертите бяха събрани на 11 август. Само за десет дни оценителната комисия е прегледала офертите и е избрала победителя. Единственият критерий за оценка на офертите беше предложената цена, съответно бързата работа на комисията е оправдана.

"Карат - С" са предложили по-ниска цена, а именно сборът от единичните предложения за наем на три вида автобуси с водачи за денонощие (съответно с минимум 15, 30 и 50 броя седящи места) е 1660 лв. без ДДС. Другият кандидат беше "Юнион Ивкони", като неговата ценова оферта беше 1810 лв. без ДДС.

Едно от малкото конкретни изисквания към кандидатите бяха да притежават валиден лиценз за извършване на превоз на пътници територията на България за чуждестранни лица или в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.

Какво ще трябва да се свърши

Членовете на официалните делегации, участващи в събитията, без ръководителя им ще се настаняват в хотели с четири и пет звезди за своя сметка, като ангажиментът на българската страна е да осигури преференциалните цени за това. Делегатите на събитията от категория В, С и D (тоест не най-висшестоящите гости) обаче ще се превозват от местата за настаняване до местата, където се провеждат конференциите и срещите, с транспорт, осигурен от българската страна.

Ангажимент на избраната транспортна фирма е да превозва гостите от хотелите им до мястото на конференцията (НДК и резиденция "Бояна") и до местата, където се провеждат официалните вечери. Максималният брой пътници, който може да бъде превозван по едно и също време, е 1000 души, се вижда от публикуваното обявление. Поръчката ще се изпълнява от 1 ноември 2017 г. до 30 юни 2018 г., когато е краят на председателството.


1 коментар
  • 1
    ramafutu avatar :-|
    futurama

    Евро велможите ги очаква доста псуване, крещене и лашкане от страна на шофьорите, ако съдим по опита в градския транспорт.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK