Градският транспорт в Бургас може да поскъпне с 30%

Според ръководството на "Бургасбус" разходите на дружеството са нараснали значително, а цената на билета е същата от 2010 г. насам

Бургас бе първият град у нас, който още през 2014 г. изцяло обнови автобусния и тролейбусния си парк по европроект за интегриран градски транспорт
Бургас бе първият град у нас, който още през 2014 г. изцяло обнови автобусния и тролейбусния си парк по европроект за интегриран градски транспорт
Бургас бе първият град у нас, който още през 2014 г. изцяло обнови автобусния и тролейбусния си парк по европроект за интегриран градски транспорт    ©  Капитал
Бургас бе първият град у нас, който още през 2014 г. изцяло обнови автобусния и тролейбусния си парк по европроект за интегриран градски транспорт    ©  Капитал
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Градският транспорт на Бургас може да поскъпне с 30%, ако общинският съвет одобри предложението на превозвача - общинското дружество "Бургасбус". Управителят му Петко Драгнев предлага цената да нарасне от 1 лв на 1.30 лв., а глобата за нередовен пътник да се повиши двойно от 10 на 20 лв.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове