4+1: Какво да четем и слушаме на път за вкъщи

Shutterstock

4+1: Какво да четем и слушаме на път за вкъщи

Четири идеи за текстове плюс една за подкаст, които могат да направят връщането от работа по-приятно

5464 прочитания

Shutterstock

© Shutterstock


ЧЕТИРИ ИДЕИ ЗА ЧЕТЕНЕ

Как телевизиите ще задържат зрители

Най-просто казано, чрез роботи. Чрез machine learning, или машинно самообучение, BBC ще се опитва да задържа и привлича публика към своите предавания. Изследователски екип ще анализира информация за поведението на зрителите и ще прилага специално разработени алгоритми, за да напасне съдържанието според уловените модели на потребление. Повече за предимствата на machine learning (за медиите, за зрителите все още не е ясно) четете тук.

Тук-там или как големите компании избират локациите си

Офисът вече е най-критичният фактор за привличане на квалифицирани работници. А къде да се намира той е решение, което става все по-важно за компаниите. Милениъл поколението търси разнообразие и подходяща социална среда, която може да намери единствено в големите градове, а работодателите изглеждат готови да се съобразят с това.

Електрическите автобуси ще спасят градовете

Ако искаме да подобрим околната среда в градовете, в които живеем, може би трябва да преместим фокуса си от електрическите коли на Tesla, BMW и Renault и да погледнем по-далеч от това (и по-далеч даже от велоалеята на "Раковска"). Макар щадящи околната среда, индивидуалните превозни средства не са толкова ефикасни, колкото би могъл да бъде градският транспорт. Четири проблема, които електрическите автобуси биха могли да разрешат в градовете, вижте тук.

Нов модел във филантропията

Напоследък прави впечатление, че филантропи стават все по-млади хора. Освен че даряват огромни суми от имуществото си, отличителна черта на новата вълна филантропи е ангажираността им към каузата, която подкрепят. Старите филантропи даряваха предимно в края на живота си като вечно наследство. За края на дните на филантропията като маркетинг ход преди пенсиониране разказва Forbes.

ЕДНО ЗА ИЗ ПЪТ

Какво да слушаме по пътя за вкъщи

В началото бе iPhone

През 2005 г. или преди 12 години Apple застава на исторически кръстопът. iPod-ът е най-печелившият продукт на компанията, но визионерът Стив Джобс има други планове. За историята на първия iPhone и излизането му на пазара слушайте тук или долу:


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
mb-3
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход