Три фирми искат поддръжката на светофарите в София
Според сметките на Столичната община поддръжката ще струва 80 хил. лв. на месец, въпреки че в момента струва по 40 хил. лв.
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Три познати кандидата участват в търга за поддръжка на светофарите в София, която според сметките на Столичната община ще струва 14 млн. лв. за следващите четири години. Това са "Телелинк", обединение на строителната компания "Трейс груп холд" и консорциум между "Ю Ти Ай груп" АД и "Иновативни трафик системи" АД.
И трите фирми са редовни участници във всички обществени поръчки за системи, които обслужват трафика. Чест победител са "Ю Ти Ай груп" АД и "Иновативни трафик системи" АД, които и в момента изпълняват четиригодишен договор за поддръжка на светофарите в столицата. През лятото "Иновативни трафик системи" АД спечели и договор за монтиране на датчици за приоритетно преминаване на трамваи през 20 кръстовища в града на стойност 250 хил. лв.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
5 коментара
"Модернизацията" на кръстовища в София започна през 2012 г., макар и резултатите от нея все още да не са напълно ясни."
И защо не са ясни резултатите? Няма кой да направи анализ или...? Щото на много места из града е достатъчно човек да "повиси" 10-ина минути, за да разбере, че си трябва регулировчик за отпушване на трафика. За малоумното изпълнение с бутоните за пешеходци да не говорим, приоритет винаги са били колите. С тоя начин на мислене (ако изобщо има някаква мисъл), никога няма да заприличаме на нормален европейски град...
и там е една яма.....
Еми да - 40 хил. лв. за сфетофарите, 40 хил. лв. за пФК Левски - да имат пари да си плащат дълговете към НАП!
Ха, кръговрат...
Доколкото си спомням приоритизация за градски транспорт имаше в проекта на телелинки.
Но така и никога не тръгна - ама нали беше с европари - давай.
Отделно все още тези умни светофари се управляват от полицай ( справка Орлов мост)
"Иновативни трафик системи", които изградиха светофарните уредби с бутони за пешеходци."
- Има ли някой, който може да ми обясни каква е ползата от тези "иновации"?
(В кавички е, защото такива глупости в другите държави ги има само там, където още не са махнати от преди десетилетия, макар че отдавна не работят).
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.