Парите за реклама на българския туризъм се увеличават тройно до 2020 г.

Туристическото министерство планира кампании в България и чужбина, които ще струват между 8.5 и 10 млн. лв. годишно

Визия от последната туриситическа рекламна кампания от 2014 г.
Визия от последната туриситическа рекламна кампания от 2014 г.
Визия от последната туриситическа рекламна кампания от 2014 г.    ©  Министерство на туризма
Визия от последната туриситическа рекламна кампания от 2014 г.    ©  Министерство на туризма

Повече от три пъти ще нараснат средствата, отделяни годишно за туристическа реклама на България в периода между 2018 и 2020 г. спрямо сумите, които бяха заложени през миналата година. В тригодишния период ще бъдат изразходвани близо 27 млн. лв. от държавния бюджет, като те ще бъдат предназначени както за промоция на външни пазари, така и за привличане на повече български туристи към местните курорти. Това става ясно от тригодишния план за действие към актуализираната стратегия за развитие на сектора, публикувана на сайта на туристическото министерство.

Документът бе приет на заседанието на правителството през миналата седмица.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев

    Парите не са проблем. Приходите от туризъм за хазната са доста по-значими от разходите. Въпросът е тези разходи да са целесъобразни и достатъчно ефективни.

    За мен рекламата по Евроспорт и BBC няма да преместят твърде много Западноевропейци на Слънчака.

    Нередност?
Нов коментар