Пазарните мускули на MultiSport
За две години и половина "Бенефит системс България" стигна до 50 хиляди клиенти и вече инвестира в свои фитнеси
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
• Компанията с карти за спорт "Бенефит системс България" промени пазара на спортните клубове.
• Дружеството вече инвестира в свои фитнеси - ще отвори пет зали.
• Някои от собствениците на спортни обекти виждат раждането на монополист, който прави останалите уязвими.
Само две години и половина бяха необходими на компанията, пуснала първите карти за спорт на пазара - MultiSport, за да достигне до 50 хиляди клиенти и да предлага достъп до над 600 зали. Скоростта и обемите, с които "Бенефит системс България" заработи за толкова кратко време, я превърнаха в основен фактор на пазара. И най-вече в играч, променящ правилата в сектора. От гледна точка на спортуващите плюсовете от картата са ясни - повече активности на по-ниска цена. Малко по-сложно обаче изглежда темата от гледната точка на спортните зали.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Аз ползвам МултиСпорт карта и ми е доста удобно, а и значително по-евтино, особено като играя тенис на корт. :)
Поздравления за добрата и обективна статия!
Със сигурност картите се ползват главно за заместващи карти на залите, които посещавате най-често. Но най-хубавото е, че винаги можеш да разнообразиш с какъвто искаш спорт (дори и други услуги като сауна, парна баня) по всяко време. И това без да доплащаш нищо.
Аз не разбрах как работят тези карти от тази статия. Сега ще трябва да проверя специално в сайта им. Мисля, че е логично да бъде обяснено в началото на статията за какво става въпрос, все пак.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход