Пропуски и грешки в офертите за тунел "Железница"

Три от кандидатите са отстранени още на първия етап

Огромният обем на офертите за проектиране и строителство на тунел "Железница" отне три месеца на оценителната комисия за преглед на документите
Огромният обем на офертите за проектиране и строителство на тунел "Железница" отне три месеца на оценителната комисия за преглед на документите
Огромният обем на офертите за проектиране и строителство на тунел "Железница" отне три месеца на оценителната комисия за преглед на документите    ©  Юлия Лазарова
Огромният обем на офертите за проектиране и строителство на тунел "Железница" отне три месеца на оценителната комисия за преглед на документите    ©  Юлия Лазарова

Най-голямата пътна поръчка за 2017 г., тази за най-дългия тунел в България - "Железница" на автомагистрала "Струма", се оказа сложна още на документално ниво. Търгът привлече общо 28 оферти от почти всички големи местни строителни компании и няколко чуждестранни. Всички те обаче са пълни с пропуски, грешки и неточности. Не са посочени конкретни технически параметри на изпълнени проекти, пропуснати са задължителни подписи, липсват данни за професионалните качества на експертите, попълнени са грешни формуляри, има разминаване в данните и т.н. Фирмите имат срок до 26 февруари да предоставят необходимите документи за отстраняване на неточностите.

Три от предложенията директно са изключени от надпреварата, тъй като зад тях стои една и съща фирма. Това става ясно от протоколите на оценителната комисия в Агенция "Пътна инфраструктура".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев

    "Висшият експертен екологичен съвет към екоминистерството одобри един от петте варианта на аутобана в този район, при който движението в едната посока ще се извършва по съществуващия път Е-79, а в обратната - по нов, който ще минава източно по билото на планината."

    Откога пътищата се правят по билата на планините?!

    Нередност?
Нов коментар