Пътят до Видин: Обещания в изобилие, пари - няма
Нужните 1.6 млрд. лв. трябва да дойдат от тол-такси, но такива ще започнат да се събират най-рано от 2019 г.
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
От месец премиерът Бойко Борисов има проблеми със Северозапада. Хората от Видин, Враца и Монтана блокират през няколко дни главния път E-79 в опит да привлекат внимание към окаяната пътна инфраструктура в региона. Протестът им е повече от основателен - от София до Видин с кола се стига за почти същото време, колкото отнема и пътят до Бургас, при все че разстоянието до морето е два пъти по-голямо.
В средата на февруари министърът на регионалното развитие Николай Нанков се опита да успокои напрежението, като каза, че се правело всичко възможно скоростното трасе от Ботевград до Видин да бъде изградено. Агенция "Пътна инфраструктура" пък изпрати поредица от съобщения за предстоящи обществени поръчки и планове за реализиране на пътния участък. Но хората не се успокоиха - те слушат подобни приказки от пет години, когато бе пуснат Дунав мост 2, само че днес съоръжението все още е трудно достъпно, поради което не успя да изиграе и очакваната роля на катализатор за икономиката на региона.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.