

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Военният министър Красимир Каракачанов е на крачка от това за пореден път да обвърже бойната ни авиация с руската военна индустрия за още 4 години, като налее в нея поне 81 млн. лв. от парите на българските данъкоплатци.
Миналия вторник (6 март) без много шум той е подписал решение, с което определя "Руска самолетостроителна корпорация МИГ" (РСК МиГ) за изпълнител на рамковото споразумение за осигуряване на интегрирана логистична поддръжка на българските изтребители, които осигуряват защита на въздушното ни пространство. Това се случва по-малко от седмица след посещението на руския патриарх Кирил в България за 3 март, който дойде у нас вместо Путин и говори с назидателен тон на президента Радев.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
29 коментара
"бедни сме, защото политическата върхушка е продажна, или политическата върхушка е продажна, понеже сме бедни"
кога ли ще поумнее народът, че да види как едни и същи руски продажници го използват за дойна крава от 100+ години.
Изпълни си пъклената поръчка агента на ДеСе. Сега достойна пенция.
Нали не си мисли никой, че Каракочанов сам е взел решението. Никой не си мисли, че той няма да получи комисионни за това "патриотично" дело, което е като да дадеш поръчка на частна морга, да се гижи за тежко болни пациенти.
Капитал, за пореден път Ви казвам: Спрете да пишете на тема авиация! Първо, защото Ви е в периферията на интереси, и второ, защото смесвате нещата винаги с политиката, без да си имате хал хабер от техническа поддръжка! Коментарите също са много показателни-пяна по устите и липса на авиационна култура! При толкова дълга статия за това как гадните руснаци (нито съм русофил, нито русофоб) ще ни вземат милионите, защо не изясните на всички свои читатели къде да си ремонтираме изтребителите, които за добро или лошо са руски? В Щатите ли? В Полша ли? Кой произвежда части за тях? Локхийд Мартин? Или Боинг може би? Явно сте последователи на Ненчев, същият който твърдеше, че има ембарго и руснаците няма как да ремонтират самолетите ни. После се оказа, че това не се отнася до поддържане на отбранителните способности!
Военен съд за Каракачанов!
Като дойдат след 1-2 години 40 годишните ни Ф-16ки от Израел или от някъде другаде. Ще ги ремонтираме в Турция, ако това ви успокоява. И далеч няма да са 80млн за няколко години.
Така или иначе парите изтичат нанякъде при големите батковци, братужки, резаци и тн., както всеки Българин се успокоява, а то държава няма, да не говорим за политика, да не говорим за стратегия, да не говорим за план, да не говорим за изпълнение тн. После "великите сили" са виновни за всичко.
И да, спрете да пишете за авиация...
Обективната журналистика и нея я няма, заедно със всичко останало.
даване на пари за старите самолети е супер безмислено...
даване на пари за старите самолети е супер безмислено...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.