Държавата избра пет агенции за туристическа реклама в 15 страни за 7 млн. лв.

Протеклата при слаб интерес обществена поръчка се провали при кампаниите в седем държави

Поръчката започна през декември без силен анонс и обсъждане и оглавяваното от Ангелкова министерство получи малко оферти
Поръчката започна през декември без силен анонс и обсъждане и оглавяваното от Ангелкова министерство получи малко оферти
Поръчката започна през декември без силен анонс и обсъждане и оглавяваното от Ангелкова министерство получи малко оферти    ©  Анелия Николова
Поръчката започна през декември без силен анонс и обсъждане и оглавяваното от Ангелкова министерство получи малко оферти    ©  Анелия Николова

Рекламни кампании на българския туризъм в 15 държави на обща стойност от 7.11 млн. лв. предстои да стартират, след като туристическото министерство избра победители в конкурса за най-голямата рекламна кампания в чужбина за последните години. Сред страните, в които трябва да се проведе кампанията, попадат най-големите пазари за българския туризъм като Германия и Русия, както и съседни държави и такива в Централна и Източна Европа.

Сред победителите са няколко от големите агенции в сектора, както и такива, които и друг път са участвали в поръчки за туристическа реклама, става ясно от публикувания протокол с класирането.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    cdw44559327 avatar :-|
    cdw44559327
    • + 1

    Нема логика да се плаща за реклама в държави, от които липсват редовни самолетни линии до България (освен ако не граничим с тях), а в списъка виждам такива. Туристите от там ще идват само в топ сезона с чартъри, а тогава и без това има достатъчен наплив. Требва да се работи върху удължаване на сезона (летен и зимен) и целогодишния туризъм, а това става само с редовни целогодишни полети, както и други мерки разбира се. Тоест, рекламата следва да обхване пазарите, от които има най-лесен достъп до България, било със самолет или автомобил. Както и да се субсидират нови редовни линии.

    Нередност?
Нов коментар