Новият брой:
Правителство с ГЕРБ?

Заложна къща "БДЖ"

Владимир Владимиров пое железниците преди девет години и все още твърди, че ще ги оправи

Владимир Владимиров е най-дълго задържалият се директор за последните 15 години
Владимир Владимиров е най-дълго задържалият се директор за последните 15 години
Владимир Владимиров е най-дълго задържалият се директор за последните 15 години    ©  Юлия Лазарова
Владимир Владимиров е най-дълго задържалият се директор за последните 15 години    ©  Юлия Лазарова
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Неразделна част от историята на Българските държавни железници през последните десетина години е изпълнителният директор на холдинга Владимир Владимиров. В последния месец той стана известен с изказването си, че не му е работа да се занимава с "дребни теми" като съмнителните поръчки на дружеството. А журналистическите разследвания по друга "дребна тема" - как финансово закъсалото БДЖ управлява парите си, пък уронвали престижа на "търговското дружество с национална значимост, което отгоре на всичко е на всички данъкоплатци и на цялата българска държава".

Успеха си Владимиров измерва във време. Той посочва, че е най-дълго задържалият се директор през последните 15 години и че това иначе е едно доста проветриво място с доста натрупани проблеми. Въпреки множеството скандали около БДЖ и периодичните й заявки за фалит, който трябва да се предотврати от държавата, транспортният министър Ивайло Московски неотменно застава зад гърба на жп ръководството и явно е силно доволен от мениджмънта на компанията. Един от бившите изпълнителни директори на компанията - Велик Занчев, в момента дори заема поста зам.-министър на транспорта. Според самия Владимиров смяната на директори категорично няма да реши проблемите в БДЖ.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    tolex avatar :-|
    tolex
    • + 3

    Този жалък бездарник по цял ден виси във фитнеса.
    Кога работи, за да получава по 7-8 хил. лева заплата всеки месец?
    И най-вече, какво точно прави толкова полезно и ценно за държавната БДЖ, че да му е такава заплата?
    И тя е от нашите пари, на данъкоплатците.

    Нередност?
  • 2
    skyfighter avatar :-|
    skyfighter
    • - 2
    • + 1

    Брутално безполезна статия за запълване на обем и критика към един човек. Може и да не е отличник, може и да е, как да преценя от изложената информация. Работата му в БДЖ найстина се свежда вероятно до рязане, закриване, пестене, изобщо мерки да не потъне. Ако държавата реши да даде няколко милиарда за влакове, нови адекватни маршрути и тн. тогава ще очаквам те да се случат и да се даде съответна оценка. За без пари в държавно дружество покриващо цялата страна толкова. Скоро може да имаме нови изтребители и бронирани машини, но нови вагони не - това е истинският въпрос, кое е приоритет, за момента не са влаковете и такива статии са загуба на време.

    Нередност?
  • 3
    vespasian0303 avatar :-|
    vespasian0303
    • + 1

    По принцип смятам, че не е правилно да се съди за хората по външния им вид, но този е изключение. Само като му видя мазната физиономия на комарджия и тарикат мога да заключа какви ги върши в БДЖ.

    Нередност?
  • 4
    aussie avatar :-|
    aussie

    Поддържа партийната хранилка жива, затова стои там вече толкова години. А че е некадърен като мениджър спор няма, те резултатите от работата му говорят.
    До коментар [#1] от "
    tolex
    ":

    Нередност?
Нов коментар