Заложна къща "БДЖ"
Владимир Владимиров пое железниците преди девет години и все още твърди, че ще ги оправи


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Неразделна част от историята на Българските държавни железници през последните десетина години е изпълнителният директор на холдинга Владимир Владимиров. В последния месец той стана известен с изказването си, че не му е работа да се занимава с "дребни теми" като съмнителните поръчки на дружеството. А журналистическите разследвания по друга "дребна тема" - как финансово закъсалото БДЖ управлява парите си, пък уронвали престижа на "търговското дружество с национална значимост, което отгоре на всичко е на всички данъкоплатци и на цялата българска държава".
Успеха си Владимиров измерва във време. Той посочва, че е най-дълго задържалият се директор през последните 15 години и че това иначе е едно доста проветриво място с доста натрупани проблеми. Въпреки множеството скандали около БДЖ и периодичните й заявки за фалит, който трябва да се предотврати от държавата, транспортният министър Ивайло Московски неотменно застава зад гърба на жп ръководството и явно е силно доволен от мениджмънта на компанията. Един от бившите изпълнителни директори на компанията - Велик Занчев, в момента дори заема поста зам.-министър на транспорта. Според самия Владимиров смяната на директори категорично няма да реши проблемите в БДЖ.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Този жалък бездарник по цял ден виси във фитнеса.
Кога работи, за да получава по 7-8 хил. лева заплата всеки месец?
И най-вече, какво точно прави толкова полезно и ценно за държавната БДЖ, че да му е такава заплата?
И тя е от нашите пари, на данъкоплатците.
Брутално безполезна статия за запълване на обем и критика към един човек. Може и да не е отличник, може и да е, как да преценя от изложената информация. Работата му в БДЖ найстина се свежда вероятно до рязане, закриване, пестене, изобщо мерки да не потъне. Ако държавата реши да даде няколко милиарда за влакове, нови адекватни маршрути и тн. тогава ще очаквам те да се случат и да се даде съответна оценка. За без пари в държавно дружество покриващо цялата страна толкова. Скоро може да имаме нови изтребители и бронирани машини, но нови вагони не - това е истинският въпрос, кое е приоритет, за момента не са влаковете и такива статии са загуба на време.
По принцип смятам, че не е правилно да се съди за хората по външния им вид, но този е изключение. Само като му видя мазната физиономия на комарджия и тарикат мога да заключа какви ги върши в БДЖ.
Поддържа партийната хранилка жива, затова стои там вече толкова години. А че е некадърен като мениджър спор няма, те резултатите от работата му говорят.
До коментар [#1] от "
tolex
":
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.