С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
2 юли 2018, 12:32, 10932 прочитания

Довършването на Южната дъга на околовръстното ще е готово през 2021 г.

Само големи местни играчи се състезават за 6-километровата отсечка за 123 млн. лв. без ДДС

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Всички големи български строителни фирми са подали оферти за проектиране и строителство на участъка от Южната дъга на столичното околовръстно между кв. "Младост" и магистрала "Тракия". За дългия 6 километра участък са предвидени 123 млн. лв. без ДДС от републиканския бюджет.

Според зададените от Агенция "Пътна инфраструктура" срокове разширяването на пътя трябва да бъде готово през втората половина на 2021 г. Това значително ще облекчи транзитния трафик, както и входно-изходните "тапи" по време на празници.


Кой наддава

Общо осем са подадените оферти в обществената поръчка, като всички компании се състезават и в големите търгове за изграждането на тунел "Железница" по магистрала "Струма" и за аутобана до "Калотина".


Самостоятелно участват "Трейс груп холд", "ИСА-2000", "ГБС Инфраструктурно строителство" и "Хидрострой".



"Джи Пи груп", която прави ремонта на ул. "Граф Игнатиев" и на трамвайните линии по бул. "България", е в обединение с "Трансконсулт-22" , а "Агромах", която строи участък от магистрала "Струма", си партнира с "Пътища Пловдив". В консорциум са и "Геострой" и "Пътстрой 92" - фирмите, които сега ремонтират прохода Петрохан. А изпълнителят на ремонта на пространството около "Св. Александър Невски" - "ПСТ груп", участва заедно с "СЕТ Къмпани".

Какво ще се строи

Продължаването на Южната дъга от столичното околовръстно до началото на магистрала "Тракия" - при пътния възел на бул. "Цариградско шосе", ще бъде с две платна с по 3 ленти за движение в посока, 2 локални платна, средна разделителна ивица, разделителни ивици между локалните и директното трасе и тротоари. Ще има общо 4 пътни възела - "Стар Лозенски път", "Герман", "Самоковско шосе" и "Младост". Ще бъдат изградени 3 пешеходни надлеза и мостове над р. Искър и р. Кална.

Предвидена е реконструкция на водопроводи, канализация и газоразпределителна мрежа, както и изместване на инженерни съоръжения, телекомуникации и др.

Отсечката трябва да е готова за 910 календарни дни, от които 180 дни за проектиране и 730 дни за строителство.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Целенасочен тормоз срещу съдия Мирослава Тодорова за назидание на останалите Целенасочен тормоз срещу съдия Мирослава Тодорова за назидание на останалите

Атаките срещу нея от последните дни целят насаждане на страх в системата и профилактиране заради предстоящия избор на главен прокурор

19 юли 2019, 3 прочитания

НАП: нищо лично НАП: нищо лично

Най-големият теч на данни в България засяга практически цялото икономически активно население на страната

19 юли 2019, 1158 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "България" Затваряне
Наркотрафиканти, убиец и измамници са получавали българско гражданство

Това става ясно от справка за 45 случая на отнет паспорт заради престъпление, с която "Капитал" разполага

Фандъкова forever

Дори кметът на София да остане на власт, ГЕРБ ще има проблем с мнозинството в общинския съвет

Дунав не ни вълнува

България не се възползва от реката и регионите там са сред най-бедните в цяла Европа

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Чичо Томасовата България

Американският писател Томас Макгонигъл за спомените от НРБ и романа си за Никола Петков

Бързи, смели, бременни

За остарелите представи и новите проучвания, които доказват ползите от физическата активност и по време на беременността