Метрото: А сега накъде?

Столицата е напът да фиксира плановете за нови метролинии със закон, но според експерти и активисти решението е твърде прибързано

Метростанция "Витоша" е една от спирките с високо натоварване и според анализите на общината Линия 2 трябва да бъде продължена след нея на юг по бул."Черни връх"
Метростанция "Витоша" е една от спирките с високо натоварване и според анализите на общината Линия 2 трябва да бъде продължена след нея на юг по бул."Черни връх"
Метростанция "Витоша" е една от спирките с високо натоварване и според анализите на общината Линия 2 трябва да бъде продължена след нея на юг по бул."Черни връх"    ©  Надежда Чипева
Метростанция "Витоша" е една от спирките с високо натоварване и според анализите на общината Линия 2 трябва да бъде продължена след нея на юг по бул."Черни връх"    ©  Надежда Чипева
Темата накратко:

- Софийското метро е на кръстопът за това как и с какви пари ще се развива след 2019 г.

- Идеите от последните години водят към още подземен транспорт за "Младост", "Студентски град" и "Слатина"

- Активисти и критици искат пауза и нов цялостен анализ преди ново разширяване на метромрежата
"Промяната в ОУП се налага, защото рано или късно трябва да се подготвим за финансиране в третия програмен период."

Инж. Стоян Братоев, изп. директор на "Метрополитен"

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове