Жалба ще забави още системата за е-билети в градския транспорт на София
ЦГМ ще трябва да изчака решението на КЗК и евентуално дело, преди да подпише договора за модернизацията, която трябва да е факт в средата на 2020 г.


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Класираният на второ място в търга на столичния Център за градска мобилност консорциум "Софер" обжалва избора на "Си Ен Си София тикетинг систем" за изпълнител на системата за електронно таксуване в градския транспорт, става ясно от сайта на Комисията за защита на конкуренцията, където жалбата е подадена във вторник. Самата жалба обаче не е публикувана и не стават ясни мотивите на "Софер", в която участват българските "Димирома" и "Декарт" и румънската "УТИ груп".
Спечелилият обществената поръчка "Си Ен Си София тикетинг систем" пък e българско-турски консорциум. Обединението поиска най-ниската цена от 73.24 млн. лева без ДДС за изграждането на системата и още 5.85% от приходите от продадените карти и билети през нея, но не повече от 10 млн. лв. без ДДС. Или общо почти 100 млн. лв. с ДДС при прогнозна стойност на поръчката от 105 млн. лева.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
Отново умнокрасива помия по адрес на столична община, с любезното съдействеи на Прокопи.
Въвеждането на модерна тикет система е УСЛОВИЕ за въвеждане на гъвкаво тарифиране, няма как с хартиено билетче и перфоратори от по-миналия век да отчиташ на километър
"..но тя няма да доведе до гъвкаво и модерно таксуване - например за изминато разстояние или за време, комбинирани билети и други схеми, които всеки милионен град притежава"
КапиталЦИ, как разбрахте, че няма да го позволява. Защо е тази тенденция за оплюване на всичко, което е свързано с харчене на много пари. И в предишната ви статия написах, че парите не са малко, но са за 10 години и изпълнителя ще трябва да инвестира.
СЛучайно да видяхте, че дори ще има и нови валидатори за checkout на метрото, а че системата работи в реално време, а че всеки валидатор напрактика ще може да стане мобилен POS, както в метрото, така и в трамваи, автобуси и тролеи..?
А случайно от "ОПИТА ВИ В МНОГОМИЛИОННИ ГРАДОВЕ" да сте видяли подобен интегриран проект - НЕ и НЕ! Просто няма, и затова има 10 участника, във всеки като референция по минимум 5 реализирани системи в много милионни градове или общо опит от над 50 много милионни града с интегрирани системи.
Ако не сте се сетили, това че са заложени много високи критерий и напрактика за първи път в света ще има такава система "еврика" - за това има и толкова много кандидати, защото ще могат в една малка държава, като нашата Бълагрия да направят пробив.
Това за бус лентите е смехотворно. Проблемът никога не е бил в продължителността на лентата, а в ненаказването на нарушителите.
след мазалото със светофарите на УТИ - очаквах те да са фаворити
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.