Идва ли наистина редът на магистрала "Хемус"?

Политиците обещават, но реалността показва, че завършването вероятно ще се отложи с още няколко години

Около 30% е напредъка по изпълнението на участъка от Ябланица до Боаза
Около 30% е напредъка по изпълнението на участъка от Ябланица до Боаза
Около 30% е напредъка по изпълнението на участъка от Ябланица до Боаза
Около 30% е напредъка по изпълнението на участъка от Ябланица до Боаза

Ако слуша строителния министър Николай Нанков, човек може да остане с убеждението, че напоследък се работи ударно по магистрала "Хемус". В медийни участия, проверки на място или без повод Нанков, а и премиерът Бойко Борисов непрекъснато повтарят как се строи този или онзи участък, как предстоят нови процедури и как най-късно през 2024 г. цялото трасе от София до Варна ще е готово.

"Както съм обещал на хората от Тетевен, Севлиево, Габрово, Велико Търново, Търговище и Варна, магистрала "Хемус" ще е готова до 2024 г. На 15 август почваме строителството от Белокопитово до Буховци край Търговище", заяви министър-председателят Бойко Борисов при инспекцията на участъка Ябланица-Боаза във вторник.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
6 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    silverman avatar :-|
    silverman
    • - 19
    • + 1

    За 500 млн. лв. щяха да направят магистрала Черно море, щеше да има магистрала София - Варна, щеше да има постоянен трафик по магистралата, можеха след това да направят и Бургас - Малко Търново и Русе - Варна скоростни пътища и така щеше да отпадне необходимостта от АМ "Хемус" и скоростния път Русе - Велико Търново!

    Нередност?
  • 2
    czp15573798 avatar :-|
    czp15573798
    • - 13
    • + 4

    Хемус ще е една орязана полумагистрала с възможно най-безумното трасе, безполезна за повечето градове, покрай които минава. Типично по гербаджийски - недомислено и половинчато ...
    Всеки камък върху камък, който са изградили, требва да се разруши и да се направи наново като хората. 100% некадърници, популисти и калинки.

    Нередност?
  • 3
    james1 avatar :-|
    james1
    • - 8
    • + 6

    Вие от вашата партия какво направихте за 500 млн. ?

    Нередност?
  • 4
    vladoatanasov avatar :-|
    vladoatanasov
    • - 2
    • + 8

    Защо никой не пита какъв е прогнозният трафик, от кои и към кои градове ще се движи, какви са европейските трасета и връзката с тях, а говорим с колко метра ще отрежем асфалта и колко героични спестявания ще се направят. И после с години ще се влачи трафикът, ще мрат хора като мухи, защото никой няма да спазва допотопните 120 км/ч, а на камиони и автобуси ще им е тясно... Героична битка за спестяване, поклон!
    П.П. Китайците за 15 млн лв на километър строят двупосочна високоскоростна железница, ние завинтваме гайки по ремонтите за 19 млн/км. Същото е и с магистралите - пестим, ама не разбрах от какво....

    Нередност?
  • 5
    znayko84 avatar :-P
    znayko84
    • - 1
    • + 4

    Чшшш, ти не знаеш ли, че построеното от ГЕРБ е най-евтино и най-качествено? Всички неравности, коловози, дупки, подскоци и пропадания по новопостроените магистрали са само и единствено плод на болното ти съзнание. Безполезността на повечето градежи също. Премиерът каза, че заради магистралите хората имат пари и ходят на море. Така че, ако обичаш, си запази мнението за себе си. Никой не иска да чува, че царят е гол ;)

    Нередност?
  • 6
    mrhide avatar :-P
    MrHide
    • - 1
    • + 2

    Годината е 1974 - първа копка...
    Годината е 2018 - построени 168 km от 430 km предвидени...
    Годината е 2087 - Б.Б реже лентичката на магистралата...

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал