Министерството на здравеопазването пристъпи към отваряне на седемте оферти за доставка на стандартни линейки и линейки за интензивни грижи, които са част от търга на ведомството за обновяване на автопарка на Спешна помощ. В страната на много места се движат линейки на възраст над 20 години, които са технически неизправни, а освен това не са оборудвани за реанимация на пациенти.
Нежелани позиции
Търгът, който е на обща стойност 58.4 млн. лв., беше обжалван два пъти от фирми, които са току-що регистрирани и нямат общо с автомобилния бранш и така беше процедурата беше забавена.
От министерството съобщиха за още един проблем, който смятат да решат в рамките на деня след среща с фирмите. Става въпрос за това, че не са постъпили никакви оферти за линейки с висока проходимост. Ако фирмите изтъкнат причините, министерството ще направи спешно ново техническо задание, за да може поръчката да бъде обявена в най-кратки срокове.
Кой кандидатства
За доставка на стандартни линейки оферти са подали седем компании. Това са "Автомотор корпорация", които са вносители на Citroen, "Омникар ауто" и "Ауто Франс 3000", които внасят Renault и Dacia, в конкурса участва "Илина кар къмпани", която според информация в интернет е оторизиран вносител на OPEL и сервизира марката. Другите участници са "София Франс ауто", официален вносител на Рeugeot, "Ауто Италия", вносители на Fiat и "Мото-Пфое", които представляват Ford, Volvo, Jaguar и Land Rover.
Министерството на здравеопазването пристъпи към отваряне на седемте оферти за доставка на стандартни линейки и линейки за интензивни грижи, които са част от търга на ведомството за обновяване на автопарка на Спешна помощ. В страната на много места се движат линейки на възраст над 20 години, които са технически неизправни, а освен това не са оборудвани за реанимация на пациенти.
1 коментар
"в конкурса участва "Илина кар къмпани", която според информация в интернет е оторизиран вносител на OPEL и сервизира марката. "
Потвърждавам, че фирмата е нормална и е оторизиран вносител. Не е съвсем нова, нито е създавана специално за търга. Мога да съобщя собственици и други чисто бизнес свързаности и взаимотношения, но предпочитам да спазвам правилата на форума. Странно се почувствах, като прочетох посоченият от мен цитат в статия на Капитал. Имам предвид, че е много ниска топка редакцията да ползва подобно описание за свой източник на надеждна информация.
Не правя никаква разлика, между ЕЖК и "според информация в интернет"!