Два от седемте кандидата за внос на линейки предлагат Renault и Dacia
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Два от седемте кандидата за внос на линейки предлагат Renault и Dacia

По-голямата част от наличните линейки в България са стари и недобре оборудвани с животоспасяваща апаратура

Два от седемте кандидата за внос на линейки предлагат Renault и Dacia

Министерството на здравеопазването отвори офертите за доставка на автомобили за Спешната помощ

Десислава Николова
6045 прочитания

По-голямата част от наличните линейки в България са стари и недобре оборудвани с животоспасяваща апаратура

© Юлия Лазарова


Министерството на здравеопазването пристъпи към отваряне на седемте оферти за доставка на стандартни линейки и линейки за интензивни грижи, които са част от търга на ведомството за обновяване на автопарка на Спешна помощ. В страната на много места се движат линейки на възраст над 20 години, които са технически неизправни, а освен това не са оборудвани за реанимация на пациенти.

Нежелани позиции

Търгът, който е на обща стойност 58.4 млн. лв., беше обжалван два пъти от фирми, които са току-що регистрирани и нямат общо с автомобилния бранш и така беше процедурата беше забавена.

От министерството съобщиха за още един проблем, който смятат да решат в рамките на деня след среща с фирмите. Става въпрос за това, че не са постъпили никакви оферти за линейки с висока проходимост. Ако фирмите изтъкнат причините, министерството ще направи спешно ново техническо задание, за да може поръчката да бъде обявена в най-кратки срокове.

Кой кандидатства

За доставка на стандартни линейки оферти са подали седем компании. Това са "Автомотор корпорация", които са вносители на Citroen, "Омникар ауто" и "Ауто Франс 3000", които внасят Renault и Dacia, в конкурса участва "Илина кар къмпани", която според информация в интернет е оторизиран вносител на OPEL и сервизира марката. Другите участници са "София Франс ауто", официален вносител на Рeugeot, "Ауто Италия", вносители на Fiat и "Мото-Пфое", които представляват Ford, Volvo, Jaguar и Land Rover.

Министерството на здравеопазването пристъпи към отваряне на седемте оферти за доставка на стандартни линейки и линейки за интензивни грижи, които са част от търга на ведомството за обновяване на автопарка на Спешна помощ. В страната на много места се движат линейки на възраст над 20 години, които са технически неизправни, а освен това не са оборудвани за реанимация на пациенти.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    chichi01 avatar :-(
    Чичи (Ice Man's fan)

    "в конкурса участва "Илина кар къмпани", която според информация в интернет е оторизиран вносител на OPEL и сервизира марката. "
    Потвърждавам, че фирмата е нормална и е оторизиран вносител. Не е съвсем нова, нито е създавана специално за търга. Мога да съобщя собственици и други чисто бизнес свързаности и взаимотношения, но предпочитам да спазвам правилата на форума. Странно се почувствах, като прочетох посоченият от мен цитат в статия на Капитал. Имам предвид, че е много ниска топка редакцията да ползва подобно описание за свой източник на надеждна информация.
    Не правя никаква разлика, между ЕЖК и "според информация в интернет"!


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.