Пътната агенция "нямала пропуски" в работата си по пътя в Своге
Доскорошният шеф и настоящ член на УС на АПИ Дончо Атанасов не вижда вина в органа, който плаща и контролира пътищата в България


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Шест дни след трагедията край Своге бившият шеф на Агенция "Пътна инфраструктура" Дончо Атанасов, който сега е член на управителният й съвет, проговори. След като бе разпитан като свидетел в Националната следствена служба, Атанасов уточни пред медиите, че няма "никакви пропуски" в работата на ведомството. Той оглавяваше агенцията от края на 2016 г., когато пътят през Искърското дефиле е официално приет, до 26 юни тази година.
Твърдението на Атанасов влиза в директно противоречие с фактите. Именно пътната агенция носи пряка отговорност за състоянието на шосето. Тя е възложител на ремонтите и е казала какво иска да постигне като резултат, по какъв начин да се случат, за какво време и срещу какъв максимален бюджет. Ведомството е поръчало изготвянето на проект, подало е задание, избрало е фирмите за ремонта, които са работили по дадената техническа спецификация, и е наело надзорник, който да контролира изпълнението на дейностите. На финала екип от 20 експерти с представители на пътната агенция е огледал и приел "без забележки" ремонтирания пътен участък, който се оказа опасен и по думите на министър Нанков - с нерегламентиран асфалт.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
10 коментара
Синтезирано
1. Ние плащаме за ремонта
2. Ние избираме кой да прави ремонта
3. Ние казваме как да се прави ремонта
4. Ние никаква отговорност не носим - сложили сме знак за ограничение до 3,57 км/ч и всеки който мине с 3,58 или повече сам си е виновен
Е, такова животно НЕМА !!!! Никъде по света. Но у нашата Родина се въди, все пак нали ПРОСТИ хора ни управляват, а други прости ги избират ...…… Заданието, възлагането и контрола на всеки проект са дело на АПИ. КЪДЕ са тогава бетонните стени или усилените мантинели ???? ЗАЩО банковите гаранции не са за целия гаранционен срок ????? ЗАЩО не се изисква в опасни участъци да се слага специален асфалт ???? ЗАЩО пътищата у нас са по-тесни от Гръцките ???? ЗАЩО няма трайни и навсякъде маркировки по пътищата ???? И много други, все отговорности на АПИ !!!!!!! Лоши задания и т.н. - още по-лоши пътища, а като се открадне и част от сумите, положението става като в слуцая СВОГЕ. СРАМ !!!!!! И МЪКА !!!!!! МАФИЯТА наистина е без задръжки ……..
Гонсьорат и бок..лик. Кога ще режем зелки?!
Работата стана "... и на калъп да те хванат, отричай"
До коментар [#4] от "kratun.ko":
И на калъп да те хванат, от ГеРп казват: "Снимаме порно филм, за да храним семейството!"
Не разбрах защо и вътрешният министър подава оставка - не, че няма защо, но за други работи. А в случая какво е трябвало да направи МВР, да сложи постоянен пост на КАТ или камера, за да отчитат превишената скорост ли? Няма да им стигнат ресурсите за охраняване на всички опасни места по пътищата.
Всичките пътища некачествени и корупционни, но сега се скъсахме.
Първо: Никой не протестира като има некачествен път.
Второ: Никой не си слага колана в рейса.
Трето: Всички карат с превишена скорост.
Стига сте ревали. Такова сме си заслужили. Другото са празни приказки. Гласувайте умно следващия път.
До коментар [#3] от "Vassil Stoychev":
Ние ги режем с протестно гласуване за още по-големи изедници като БСП или АТАКА. Какво като си говорите тука и се вайкате? Сами си го правим, и после не ни харесва. Научете се.
Лилито е на ход!
Министър по времето, когато са подготвяни книжата за възлагането и параметрите на проекта , сещате ли се кой е бил? ..
".. Между 27 юли 2009 и 9 септември 2011 г. е министър на регионалното развитие.."
А да се сетим?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.