С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
6 13 сеп 2018, 15:10, 19449 прочитания

След публикация на "Капитал" Александър Манолев се отказа да е министър на транспорта

Освен официалните факти в биографията му има и съмнителни бизнес връзки в миналото, спечелени обществени поръчки за милиони и причинена катастрофа

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Номинираният за министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията Александър Манолев обяви, че се отказва да заеме поста. В извънредно изявление пред журналисти в Министерския съвет той заяви, че срещу него се води "координирана атака от определена група, която със скалъпени твърдения се опитва да саботира работата ми", очевидно визирайки публикациите на "Капитал" за миналото му.

Решението за оттеглянето на Манолев е било взето на среща с премиера Бойко Борисов и вицепремиера Валери Симеонов.


Самият Манолев обяви, че все още не знае дали ще остане зам.-министър на икономиката, какъвто пост заемаше преди номинацията за транспортен министър. Той обаче бе категоричен, че ще се консултира с адвокат по повод "клеветите" по негов адрес, които по думите му не почивали на никакви факти. "Давам си сметка, че всички тези съшити твърдения нямат нищо общо с истината, напротив - има доказателства точно в обратната посока", заяви той.

Не стана ясно какво точно визира Манолев, тъй като не беше дадена възможност за въпроси. Но всички описани в статията на "Капитал" данни се основават на публично достъпни документи.

Спечелените от Александър Манолев или баща му (бившият митничар и дългогодишен кмет на Кулата Димитър Манолев) обществени поръчки са вписани в съответния регистър, партньорствата с близки до Румен Николов-Пашата и Младен Михалев-Маджо са отразени във фирмените регистри, а делата покай причинената от Манолев катастрофа на столичния бул. "Васил Левски" са в регистъра на Софийския районен съд.



А в отговор на въпроса на Манолев "защо точно сега" "Капитал" може само да поднесе извинения на читателите си, че не се е поинтересувал по-рано от миналото на досегашния зам.-министър.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Какво да очакват компаниите от властта през 2020 г. Какво да очакват компаниите от властта през 2020 г.

Как България да се подготви за предстоящото забавяне на световната икономика е основната тема на годишната среща на бизнеса с правителството

21 яну 2020, 208 прочитания

Кой още е отговорен за водната криза в Перник Кой още е отговорен за водната криза в Перник

Документи доказват, че МРРБ не упражнява активно ролята си на принципал на ВиК-тата, а бившият кмет и областният управител са абдикирали от задачите си

21 яну 2020, 893 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Политика" Затваряне
Парламентът преодоля ветото на президента, БСП ще сезира Конституционния съд

Вносителят на лобистки текстове в Административнопроцесуалния кодекс Хамид Хамид обвини неправителствените организации в лобизъм

Още от Капитал
Сделките на 2019: Малко, малки, местни

Само три са големите продажби - на БТК, bTV и "Нова тв". Типичната сделка е за хотел, а купувачите са все местни

Най-печелившите взаимни фондове за 2019 г.

Българските инвестиционни схеми реализираха много успешна година, а чуждите борси са основният източник на печалби

Скритите мащаби на водната криза

Водният режим в Перник е най-строгият от години насам, но това далеч не е единственото място, където има подобен проблем

Защо свърши водата

ВиК дружествата в България дълги години се управляват безотговорно, зад това вероятно стои корупция и некомпетентност на места, затова и се стига до кризи

Кино: "Бомба със закъснител"

Сексизъм, мълчание и опълчване във Fox News

20 въпроса: арх. Анета Василева

Част от платформата за архитектурна критика и публицистика WhАТА

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10