Концесията за летище Пловдив ще бъде прекратена. И рестартирана след месеци
Така се елиминира вторият класиран кандидат - пловдивското обединение между "Тракия икономическа зона" и ПИМК, които ще обжалват
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Процедурата за концесионирането на летище Пловдив ще бъде прекратена. Това стана ясно от съобщение на транспортното министерство, в което се казва, че новият транспортен министър Росен Желязков ще предложи на Министерския съвет да гласува прекратяването й. Официалният аргумент е, че процедурата се е провела преди приемането на новия Закон за концесиите.
През лятото по същата тази процедура и по стария Закон за концесиите държавата беше готова да подпише 35-годишната сделка с китайската HNA Airport Group. Китайският победител обаче се отказа да подпише договора.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
Ако намеренията на ПИМК са сериозни, и след 2 г. няма да е късно.
Баси заспалата държава и администрация ... едно "село" като Меминген на 100км от Мюнхен се превърна в летище "Мюнхен-запад" с грандиозен трафик, а тука емнайсе години нищо.
Рейнеър чак вече отиде на терминал 2, че терминал 1 отесня ... айде и там драми как така Рейнеър плаща по малко от другите ползватели на терминал 2. Абе смях от всякъде.
Потенциал има, но явно акъл да се разработи не.
Кога новият министър ще се запознае с "геройствата" на генералния директор на НКЖИ?
За летище на такава идеална локация ВИНАГИ може да се намери стратегически международен инвеститор. Но за това трябва желание и акъл - две неща, които в нашата държава са дефицит. Всички процедури за отдаване на концесия досега се правят не от международен консултант, а от калинки и цървули в министерството на транспорта, чиято единствена цел е да си приберат подкупите. И резултатът дотук (напълно очаквано) е плачевен. Гласувайте отново за Бойко!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.