По следите на новите релси
Плочките по ул. "Граф Игнатиев" повлякоха след себе си и съмнения по отношение на релсовия път. Те обаче изглеждат безпочвени
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Освен паветата спекулации предизвикаха и новите трамвайни релси по ул. "Граф Игнатиев". Основното съмнение около тях беше породено от външния им вид, както и от липсата на сертификат, показващ кой е производителят в стотиците страници документация. Така не закъсняха предположенията, че положените релси може да са стари. Подозренията по отношение на качеството на материалите, подобно на тези за настилките обаче се оказват безпочвени.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
При релсите наистина няма как да стане грешка, защото въпросът е решен дуракоустойчиво. Релса-демпер-анкер е една система серийно производство от световно познат доставчик. Сега предстои най-голямата изненада - че е възможно трамвай да не дрънка при преминаването. Чували сме от детето, което живее в Страсбург, че имало и такова нещо. Но да го видим - няма да го повярваме.
Кога ще е следващия ремонт? За себе си питам, че живея наблизо.
Нека редакцията обърне внимание , защо се монтират релси тип 60, които са за високо - скоростнно влаково движение над 160км/ч., а не тип 49, с каквито са изградени 90% от влаковите линии в България. Разликата между двата типа релси е 11кг. на линеен метър??!!!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.