С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 25 окт 2018, 14:10, 2556 прочитания

Пътната агенция купува 51 нови автомобила и два джипа за 1 млн. лв.

Поръчката беше прекратена през септември и подновена отново преди дни

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Агенция "Пътна инфраструктура" за втори път прави опит да поръча нови автомобили, произведени след 1 януари 2018 г., на обща стойност малко над 1 млн. лв., след като първият търг, обявен през септември, бе спрян заради намерена техническа грешка.

Търгът е разделен на две позиции. Едната е за 51 нови автомобила на обща стойност 902 хил. лв., или максимум 17.6 хил. лв. на автомобил без ДДС. Идеята е тези коли да се използват за обслужване на тол-системата.


Втората част от поръчката е за два нови високопроходими автомобила за нуждите на Централната администрация на пътната агенция с прогнозна цена общо 185 хил. лв., или 92.5 хил. лв. на кола без ДДС. Централната администрация се помещава на пл. "Македония" в София и включва управителния съвет и редица дирекции.

За председател на управителния съвет на ведомството неотдавна бе назначен Светослав Глосов.

Участниците ще могат да подават оферти само по едната позиция. Цената е критерият при избора на изпълнител. Срокът за подаване на оферти е 26 ноември 2018 г.



Грешно междуосие спъна първия опит

Стойността на поръчката и предишният път беше същата, но сега някои от характеристиките са претърпели промяна. Според решението за прекратяване на предишната процедура е постъпило "запитване от заинтересовано лице", което е посочило грешка.

В техническата спецификация по позицията за 51 автомобила е било включено междуосие, което не съществува. Според справка в техническата спецификация става въпрос за максимално междуосие 1800 мм, което сега е поправено на минимум 2500 мм. Променено е и изискването за дължина на автомобила - сега е максимум 4500 мм, а преди е било максимум 4400 мм.

При спрения първи търг е имало и възможност за дискриминационни условия покрай изискванията за оборот и опит в подобни търгове.

В позицията за двата джипа промени няма, освен че изискването за цвят вече не е черен металик, а тъмен металик.

Удължени са и сроковете за доставка след заявка на възложителя с по 30 дни и сега са съответно 90 дни по първата позиция и 60 - по втората.

В последните години АПИ на два пъти е купувала автомобили - общо 105 броя. Доставчик и в двата случая е "Еспас ауто", като закупените превозни средства са от марката "Дачия".

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Вечерни новини: България ще обжалва пакета "Мобилност", Цацаров - в КПКОНПИ, а Гешев - главен прокурор Вечерни новини: България ще обжалва пакета "Мобилност", Цацаров - в КПКОНПИ, а Гешев - главен прокурор

И още: Собствениците на имоти в AirBNB ще могат да плащат патентен данък, Лагард запази политиката на ЕЦБ след първото заседание под нейно ръководство

12 дек 2019, 783 прочитания

Евродепутатът Ангел Джамбазки е хванат да шофира пил 3 Евродепутатът Ангел Джамбазки е хванат да шофира пил

Той призна пред "Капитал", но не уточни с колко промила е бил в кръвта си

12 дек 2019, 1704 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Политика" Затваряне
Идва ли наистина краят на пластмасовите изделия за еднократна употреба

Европейският парламент одобри списък на продукти, които да бъдат забранени още от 2021 г., но окончателното решение предстои

Още от Капитал
На първо място инженер

Станислав Протасов, съосновател на софтуерната компания Acronis

Uber вече не е готин

Лондон удари силно Uber и вече има нови, по-евтини приложения за споделени пътувания

Да пазиш традицията "Под Балкана"

Животновъдната ферма на семейство Кулови край Карлово е затворила целия цикъл на производство

Къде е еко-то в данъка за колите

Новите данъчни идеи на София се мотивират със замърсяването на въздуха, но реално нямат връзка с това

Звуковата терапия на Стейси Кент

What a Wonderful World: певицата за нуждата да имаме споделени преживявания в кризисно време

20 въпроса: Красимир Георгиев

Често предизвиква себе си, а с това мотивира и други хора към промяна

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10