Топ обявите за работа на Karieri.bg
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Freepik.com

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

5634 прочитания

Freepik.com

© Freepik.com


Резултатите на всяка компания зависят от хората, които я движат напред, развиват я. Едва ли има някой, който може да оспори това твърдение. Никой не би отрекъл и факта, че всеки служител е съвкупност освен от професионални знания, умения и опит, така и от лични характеристики като физическо здраве, склонност към емоционални реакции, мисловни нагласи или навици, формирани далеч преди въпросният човек да постъпи на работа в дадената фирма.

Точно заради това, ако един опитен мениджър иска ефективен екип, е важно да развива не само професионалните знания и умения на неговите членове, но и да обръща внимание на тяхното емоционално и физическо здраве. Но как може да стане това?

Може да звучи странно, но всеки опитен мениджър трябва да разпознава симптомите на влошеното здраве на неговия екип. Ако служителите ви не се чувстват добре физически или емоционално, то няма как да очаквате добри резултати и ефективност. Именно вие сте човекът, който трябва да тласка целия екип към подобрение.

За никого не е тайна, че всеки екип винаги се напасва по поведението и навиците на своя лидер. Ако вие нехаете за работния процес, не се грижите за здравето си и не знаете какво се случва в офиса, то не очаквайте при служителите ви да е по-различно. Трудно бихте мотивирали някого да промени даден негов вреден навик, ако лидерът на екипа не даде добър пример в тази посока.

Емоционалното състояние на вашите служители не бива да се подценява. Именно затова стимулирайте всяка положителна промяна, колкото и малка да е тя. Ще е хубаво, ако изградите традиция да празнувате успехите – не само в професионален, а и в личен план.

И не забравяйте, ако вашите служители са добре и се развиват, няма как компанията да затъва! Разгледайте и актуалните обяви за работа на Karieri.bg.

"Спиди" търси WEB Developer

"Икономедиа" търси Журналист с ресор "Лични финанси" за в. "Капитал"

Coursedot търси Developer

Senior Consultant – Leader, Dreamer & Achiever

Sarantis търси Brand Manager

Банка ДСК търси:

БНБ търси Експерти в отдел "Финансово счетоводство и операции с финансови институции"

Още обяви за работа можете да намерите на Karieri.bg.

Резултатите на всяка компания зависят от хората, които я движат напред, развиват я. Едва ли има някой, който може да оспори това твърдение. Никой не би отрекъл и факта, че всеки служител е съвкупност освен от професионални знания, умения и опит, така и от лични характеристики като физическо здраве, склонност към емоционални реакции, мисловни нагласи или навици, формирани далеч преди въпросният човек да постъпи на работа в дадената фирма.

Точно заради това, ако един опитен мениджър иска ефективен екип, е важно да развива не само професионалните знания и умения на неговите членове, но и да обръща внимание на тяхното емоционално и физическо здраве. Но как може да стане това?


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK