Топ обявите за работа на Karieri.bg
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Freepik.com

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

4506 прочитания

Freepik.com

© Freepik.com


Личният брандинг – всеки притежава такъв, но дали всеки го развива достатъчно добре, за да му служи на интервюта и пред работодатели?

Всъщност личният бранд е една необходимост, особено когато става дума за интервю за работа, привличане на клиенти или последователи. Това е един от малкото способи за конкурентно предимство, което ще ви изкара с едни гърди напред, за да се отличите от останалите.

Но какво е това личен бранд? Това всъщност сте самите вие, вашата история с всички добри и лоши страни, това, в което вярвате, и това, за което се борите. Всъщност личният бранд е съвкупност от множество типично "ваши" неща, изразени в ясни послания и действия, които, разбира се, носят стойност пред дадена аудитория.

Ако личният ви бранд е развит с конкретен фокус и цел, той ще говори много ясно. Работите ли над него, той ще работи за вас. Вашето име ще бъде разпознаваемо с точен начин на мислене, идея, специално отношение.

Важно е обаче този фокус да бъде типичен за вас, да не копирате друга личност или бранд. Ако се чудите как да разберете това, попитайте се дали припознавате себе си в това, което представяте пред другите хора, дали това са вашите силни страни и таланти. В противен случай има опасност да привлечете работодатели и клиенти, които търсят друго, а това няма да говори добре за вас и няма да спомогне за добрия ви имидж.

И не забравяйте – не спирайте да бъдете активни и да развивате както себе си, така и вашия личен бранд. Междувременно разгледайте актуалните обяви за работа на Karieri.bg.

"Агрополихим" търси:

Юрисконсулт

Старши системен анализатор в отдел "Информационни и комуникационни технологии"

"Икономедиа" търси PHP програмист

Банка ДСК търси:

Ръководител екип
Junior Consultant – Aspiring Talent

Senior Consultant – Leader, Dreamer & Achiever

Още обяви за работа можете да намерите на Karieri.bg.

Личният брандинг – всеки притежава такъв, но дали всеки го развива достатъчно добре, за да му служи на интервюта и пред работодатели?

Всъщност личният бранд е една необходимост, особено когато става дума за интервю за работа, привличане на клиенти или последователи. Това е един от малкото способи за конкурентно предимство, което ще ви изкара с едни гърди напред, за да се отличите от останалите.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK