Столичната община купува 10 стари дизелови автобуса за 2.1 млн. лв.
Продавач е фирма, свързана с бившия общински съветник в Кърджали Адем Мехмед


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Докато Столичната община се кани да въведе строги ограничения за собствениците на замърсяващите дизелови автомобили, тя самата си купува 7-годишни автобуси на дизел за над 2 млн. лв. Това става ясно от договор на дружеството "Столичен автотранспорт" с кърджалийската фирма "Бускар". Той е с дата 8 ноември и е сключен след търг по Закона за обществените поръчки, на който се е явил само един кандидат - въпросната фирма.
Старите дизели ще обслужват "линиите до Витоша", поясни столичният кмет Йорданка Фандъкова с пост в социалните мрежи.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
7 коментара
Какво лошо има в дизела.Да не мислите че новите автобуси на природен газ горят само газ - яко нафта.Газта е само като катализатор.Като старите икаруси.Резервоарите на нафта и горе по един резервоар метан за по добро изгаряне.
100 хил. евро за автобус Евро 5 на 7 години е нормална цена. Такава крачка трябваше да бъде направена отдавна, за да замени 40-годишните сандъци.
Значи, ние трябвало да свикнем да си купуваме нови коли, а Фандъкова може и със стари автобуси? Като няма пари, няма да купуват! Нали така ни казват и на нас - който нямал пари за нова кола, да ходел пеш. Възмутена съм!
ДПС е връзката. Автобусите са внесени от Франция и Германия от близък до ДПС човек който има плац за автобуси в Германия. Всеки желаещ да има автобуси за обществен превоз в общини на ДПС купува задължително от него. За уточнение човека притежава терена преди Лидл в Кърджали. Който се сети сети се
Бюджетът на държавата е на огромен излишък за поредна година. Този на общината също. Но парите отиват по разни "дупки". Определено подмяна на старите автобуси в страната е по-смислено нещо от санирането например.
Кметицата лъже за електробусовете. В момента не се изгражда зарядна станция. В момента тече процедура по избор на изпълнител. Или пък се е изпуснала за нещо незаконно, че се строи без официален избор, и после ще се нагласят документите?
200 000 км. на 7г.
средно по 100 км на работен ден. Сигурно ги е карала някоя баба само до магазина и обратно.
Хм. Тези автобуси са били купени от първия собственик с явното съзнание, че няма да се изплатят. Глупави французи.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход