Топ обявите за работа на Karieri.bg
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал
Новият брой: Ало, Маджо

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

3142 прочитания

В днешния забързан свят времето е изключително ценно за всеки от нас. Десетките задачи, които трябва да свършим в службата всеки ден, ни натоварват, а доста често забравяме по нещо. Ако се чувствате натоварени на работното място, ежедневно ви претоварват с множество задачи и не успявате да смогнете с всичко, то определено се нуждаете от организация на вашето така ценно време.

Един от основните съвети, давани от специалисти, за по-добра организация на времето е направата на т.нар. седмичен планер. Има два вида органайзери:

- Хартиен органайзер – много често хората предпочитат стария, но в същото време сигурен начин за отбелязване на важни дати, задачи и събития, а именно в тефтер с разграфени дни и часове.

Ако все пак решите да използвате този вариант, ще е хубаво да разделите вашите задачи на такива, които наистина са важни за вас, и на по-маловажни, за да ви е по-удобно.

- Другият вариант е електронният – вече има налични стотици приложения за организиране на работното време и служебните задължения в офиса. Както за компютър, такива са налични и за телефон. Така с едно кликване на мишката или телефона може да видите каква среща или задача ви предстои да направите.

С помощта на електронните планери много бързо и лесно може да въведете дадено събитие или задача, като му зададете заглавие и описание. В повечето от приложенията е налична и функцията за напомняне – вие може да определите колко време самото събитие да ви излезе известие.

Един доста практичен и удобен органайзер е Google Calendar. Доста използвана мобилна версия пък е приложението "Списък на задачите".

Е, вече знаете как може да улесните вашето ежедневие по един доста прост и сигурен начин, а освен това няма да ви се налага да помните важните задачи в офиса, а и в личния живот.

Разгледайте и актуалните обяви за работа на Karieri.bg.

Кухненски помощници/миячи (м/ж)

Камериерки/Камериери

Организация на евреите в България "Шалом" търси:

Digital Manager - Coca-Cola

"Агрополихим" търси:

Юрисконсулт

"Икономедиа" търси:

Event Coordinator Event Manager

ExTempore Services търси:

Traineeship program

ROITI търси:

ETRM Business Analyst

Фонд на фондовете търси:

Financial Instrument Senior Expert

A1 търси:

CCIE IP Network Engineer

Още обяви за работа можете да намерите на Karieri.bg.

В днешния забързан свят времето е изключително ценно за всеки от нас. Десетките задачи, които трябва да свършим в службата всеки ден, ни натоварват, а доста често забравяме по нещо. Ако се чувствате натоварени на работното място, ежедневно ви претоварват с множество задачи и не успявате да смогнете с всичко, то определено се нуждаете от организация на вашето така ценно време.

Един от основните съвети, давани от специалисти, за по-добра организация на времето е направата на т.нар. седмичен планер. Има два вида органайзери:


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK