Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

Разсейвате ли се често в офиса, докато изпълнявате служебните си ангажименти? Случвало ли ви се е да вършите задача, отнемаща най-много 30 минути, за около час, а и повече? Ако отговорът на тези въпроси е "да", значи имате проблема на много хора в днешно време – трудно се съсредоточавате над определена дейност или задача.

В офиса, а и въобще около нас, има прекалено много фактори, които ни разсейват. Дали ще проверяваме имейла си за ново съобщение, ще влезем в някоя социална мрежа или просто ще се заговорим с колега – опасността да загубим концентрация дебне отвсякъде. Това удължава работата и прави деня ни много по-непълноценен. Но как да го превъзмогнем и да останем по-съсредоточени през работния ден?

Като за начало трябва да си зададете ясни цели и да определите какво трябва да свършите през деня. Направете списък с приоритетите. Преглеждайте го постоянно и не се отклонявайте от поставените задачи.

Колкото по-продължително работим без почивка, толкова повече концентрацията ни спада. Работете на блокове от по 60 или 90 минути. След всеки цикъл на работа правете пауза, в която да отпочинете и възстановите вниманието си. Разходете се навън за минута-две или просто отклонете поглед от монитора.

Оставането до късно в офиса или пропускането на обедната почивка невинаги гарантира, че ще свършим повече неща. Кратките, но чести почивки подобряват качеството на работата и ни правят по-продуктивни.

Според специалистите, ако харесвате работата си, несъмнено ще ви е по-лесно да се концентрирате върху задачите си. Ако сте изпробвали всякакви съвети и никой от тях не помага, това е знак, че работното място, на което сте в момента, не е подходящо за вас. Прегледайте актуалните обяви на Karieri.bg и открийте точната позиция за себе си.

"Икономедиа" търси:

Маркетинг специалист

UNICEF Bulgaria търси:

Fundraising Expert - Individual Giving