Топ обявите за работа на Karieri.bg
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Топ обявите за работа на Karieri.bg

pixabay.com

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

4433 прочитания

pixabay.com

© pixabay.com


Разсейвате ли се често в офиса, докато изпълнявате служебните си ангажименти? Случвало ли ви се е да вършите задача, отнемаща най-много 30 минути, за около час, а и повече? Ако отговорът на тези въпроси е "да", значи имате проблема на много хора в днешно време – трудно се съсредоточавате над определена дейност или задача.

В офиса, а и въобще около нас, има прекалено много фактори, които ни разсейват. Дали ще проверяваме имейла си за ново съобщение, ще влезем в някоя социална мрежа или просто ще се заговорим с колега – опасността да загубим концентрация дебне отвсякъде. Това удължава работата и прави деня ни много по-непълноценен. Но как да го превъзмогнем и да останем по-съсредоточени през работния ден?

Като за начало трябва да си зададете ясни цели и да определите какво трябва да свършите през деня. Направете списък с приоритетите. Преглеждайте го постоянно и не се отклонявайте от поставените задачи.

Колкото по-продължително работим без почивка, толкова повече концентрацията ни спада. Работете на блокове от по 60 или 90 минути. След всеки цикъл на работа правете пауза, в която да отпочинете и възстановите вниманието си. Разходете се навън за минута-две или просто отклонете поглед от монитора.

Оставането до късно в офиса или пропускането на обедната почивка невинаги гарантира, че ще свършим повече неща. Кратките, но чести почивки подобряват качеството на работата и ни правят по-продуктивни.

Според специалистите, ако харесвате работата си, несъмнено ще ви е по-лесно да се концентрирате върху задачите си. Ако сте изпробвали всякакви съвети и никой от тях не помага, това е знак, че работното място, на което сте в момента, не е подходящо за вас. Прегледайте актуалните обяви на Karieri.bg и открийте точната позиция за себе си.

Разсейвате ли се често в офиса, докато изпълнявате служебните си ангажименти? Случвало ли ви се е да вършите задача, отнемаща най-много 30 минути, за около час, а и повече? Ако отговорът на тези въпроси е "да", значи имате проблема на много хора в днешно време – трудно се съсредоточавате над определена дейност или задача.

В офиса, а и въобще около нас, има прекалено много фактори, които ни разсейват. Дали ще проверяваме имейла си за ново съобщение, ще влезем в някоя социална мрежа или просто ще се заговорим с колега – опасността да загубим концентрация дебне отвсякъде. Това удължава работата и прави деня ни много по-непълноценен. Но как да го превъзмогнем и да останем по-съсредоточени през работния ден?


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK