ГБС вероятно ще строи връзката на Южната дъга с "Цариградско шосе" за 120 млн. лв.
Четирима от осемте участника в търга са отстранени, сред които "Джи Пи груп" и "Хидрострой"


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
ГБС най-вероятно ще строи последната част от южното околовръстно на София за 119 млн. лв. без ДДС. Все още няма официален избор, но след като се направи и ако не се обжалва, след две години и половина южната дъга трябва да е завършена с последните 6 километра до началото на магистрала "Тракия" - при пътния възел на бул. "Цариградско шосе".
Най-любопитно е, че в наддаването участваха всички големи местни строителни компании, но тук масово опитни в писането на проекти и печелене на поръчки фирми са отстранени за технически неточности. Едва четири от осем кандидати са останали в надпреварата: "Трейс груп холд", "Иса 2000", "ГБС - Инфраструктурно строителство" и обединението "Геопът СОП Младост", в което влизат "Геострой" АД и "Пътстрой 92".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
5 коментара
Този проект се проточи ненормално дълго! И две години за строителството на 6 км, въпреки наистина трудният терен и многото съоръжения по него, ми се вижда ненормално дълго.Толкова има и за кресненското дефиле!
Който ще да я строи, но да започват вече и да приключват, че чакаме от 20 години завършено околовръстно.
Цялото околовръстно - когато се направи и от Люлин до бул.Цар Борис III.
А това кога ще стане?
Другата част (Люлин - до НИМ) едва ли някога ще се случи... ще си седи пръстен, скъсан в югозападния край.
До коментар [#4] от "niakoi_si": Може да се случи, но при други управляващи. А такива не се виждат на хоризонта. Затова Ви се струва че е невъзможно.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход