Топ обявите за работа на Karieri.bg
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Freepik.com

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

3243 прочитания

Freepik.com

© Freepik.com


Някои от международните компании имат практиката да прикрепват към новоназначените служители по-опитен служител, който да помогне на новака да се ориентира в обстановката, да му обясни основните работни процеси, кое къде се намира и кой кой е.

Резултатът - ангажиран нов служител, който при това ще бъде и по-ефективен още от самото начало на постъпването си на работа. Подобна политика влияе положително и на останалите членове на екипа, които виждат, че компанията полага усилия за интегрирането на служителите.

Често обаче подобни неща не са обект на целенасочена политика от страна на компанията, а по-скоро на добра воля от страна на колегите. А те невинаги са склонни да помагат - било то заради личностни особености или заради страха да не се окажат в някой момент не чак толкова ценни или евтини за компанията за сметка на новака, когото са обучавали до вчера.

При всички положения менторството е полезно, защото може да помогне както за професионалното, така и за личностното развитие. С приятелска подкрепа се учи много по-ефективно, бързо, уверено, а и резултатите са по-добри не просто за компанията, а и за отделния човек. И ако все пак организацията, в която работите, няма подобна политика, това не пречи да се огледате и сами да си намерите ментор. За целта е важно да обърнете внимание на следните въпроси:

- За какво конкретно бихте имали нужда от ментор? За нещо, свързано с работата ви, или с подобряване на личностните ви умения?

- Кой е най-подходящият "помощник", за да се справите с предизвикателството, което сте идентифицирали за себе си?
- Как да подходите към него, когато се обръщате с молба за съдействие?

- Какво бихте очаквали като менторска подкрепа? Колко често и с каква продължителност ще общувате с ментора си?

И ако смятате, че имате нужда от менторска подкрепа, но не можете да я намерите в сегашния си екип, а външното място, на което бихте потърсили, е друга компания, ето и списък с топ обявите на Karieri.bg, от където да започнете търсенето си:

"Икономедиа" търси:

Event Manager PHP програмист

KPMG търси:

Accountant

A Data Pro Ltd. търси:

Project Coordinator

Български хелзинкски комитет търси:

Юрист

HSH Chemie EOOD търси:

Junior Sales Manager

Deloitte Bulgaria OOD търси:

Audit Manager

KPMG търси:

Accountant

Още обяви за работа можете да намерите на Karieri.bg.

Някои от международните компании имат практиката да прикрепват към новоназначените служители по-опитен служител, който да помогне на новака да се ориентира в обстановката, да му обясни основните работни процеси, кое къде се намира и кой кой е.

Резултатът - ангажиран нов служител, който при това ще бъде и по-ефективен още от самото начало на постъпването си на работа. Подобна политика влияе положително и на останалите членове на екипа, които виждат, че компанията полага усилия за интегрирането на служителите.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK