Гледайте на запис конференцията: "Банките и бизнесът"
Close

Гъстата мъгла над бъдещето на магистрала "Хемус"

Продължава да липсва ясен план как държавната "Автомагистрали" ще харчи 1.34 млрд. лв., а премиерът поиска пет първи копки до март

"Автомагистрали" има особено много опит в тунели и мостове, твърди регионалният министър. Повечето от тази работа се превъзлага, казват от сектора
"Автомагистрали" има особено много опит в тунели и мостове, твърди регионалният министър. Повечето от тази работа се превъзлага, казват от сектора
"Автомагистрали" има особено много опит в тунели и мостове, твърди регионалният министър. Повечето от тази работа се превъзлага, казват от сектора    ©  Юлия Лазарова
"Автомагистрали" има особено много опит в тунели и мостове, твърди регионалният министър. Повечето от тази работа се превъзлага, казват от сектора    ©  Юлия Лазарова

"Март месец, Цецо, искаме да направим пет първи копки по "Хемус. И да стартираме." Това заяви премиерът Бойко Борисов в края на изявлението си по време Националната работна среща на ГЕРБ в неделя, 20 януари.

С това изказванията по темата за строителството на "Хемус" стават още по-объркващи. Да започнем с това, че да се направят пет първи копки през март, тоест след два месеца, е невъзможно, ако се съди по публичната информация. Дори не е ясно къде биха били цели пет, единствената по-напреднала отсечка все още се проектира, а тепърва предстоят отчуждителни процедури. И да стигнем до още по-фрапиращото интервю, което даде шефът на компанията, която трябва да строи магистралата - държавната "Автомагистрали", в края на миналата седмица пред "24 часа", където призна че това е първият им строителен обект, но "се чувстват готови".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове