Топ обявите за работа на Karieri.bg
17 Нови
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

freepik.com

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

3078 прочитания

freepik.com

© freepik.com


Един от факторите, които оказват най-голямо въздействие върху бизнеса, са хората в компанията. Те са тези, които създават процесите, обслужват клиентите и постигат целите, които сме поставили. Затова си заслужава да отделим време и усилия и да поставим основите на функцията по управление на човешките ресурси. И то така, че тя ефективно да доведе до по-високи резултати за бизнеса. Но с какви стъпки може да постигнете това?

Първата стъпка, с която можете да започнете този процес, е анализът на настоящото състояние на HR функцията, за да установите по систематичен начин в какво се състоят силните страни и къде има поле за подобрения. Това може да стане, като се проведат разговори с мениджърите в компанията, както и с допитване до служителите за тяхното мнение по отношение на стратегията, процесите, комуникацията, мениджмънта и условията на работа.

Когато вече разполагате с пълната информация, лесно ще откроите кои са най-належащите за намеса области, кои се нуждаят от промяна, но не толкова спешно, и в кои се справяте наистина добре. На тази база ще може да се създаде стратегически план за изграждане и усъвършенстване на HR функцията в компанията.

Един от ключовите елементи, които имат отношение към изграждането на HR функцията, но не само, е комуникацията в компанията. Комуникацията вътре в звената, между отделните звена, както и между висшия мениджмънт и служителите е от изключително значение за ефективното функциониране на организацията. А истината е, че винаги има поле за нейното усъвършенстване.

Ключова предпоставка за ефективното изпълнение на работата от хора в компанията е и тяхното ефективно управление. Тук идва въпросът за умението на мениджърите да ръководят хора.

Нерядко в динамично развиващите се компании тези, които са били едни от първите служители и обикновено са едни от най-добрите експерти в своята област, по-късно заемат ръководна позиция. Това е естествен и много важен процес за развитие на хората вътре в организацията, но той изисква и съответната подготовка.

International Investment Bank търси:

Senior Banker at Customer Relations Department

Deloitte Bulgaria търси:

Audit Manager

KPMG търси:

Accountant

Български хелзинкски комитет търси:

Юрист


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK