Турци, китайци и италианци най-вероятно печелят най-големия жп търг

НКЖИ разпределя 1.2 млрд. лв. за линията Елин Пелин - Костенец, разделени в три отделни участъка

Строителите в най-голямата жп поръчка ще са основно чужди компании от Турция, Китай и Италия. Срещу 1.2 млрд. лв. с ДДС те ще ремонтират линията Елин Пелин - Костенец, разделена на три отсечки. Това е новост за големите строителни поръчки в България, които традиционно се печелят от местни обединения. Тук при два от победителите все пак има български партньори. Обяснението за чуждото присъствие е, че задачата е много трудна и местни компании никога не са изграждали толкова сложни жп съоръжения.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    theduloclan avatar :-|
    theduloclan
    • - 1
    • + 1

    Турски компании не трябва да бъдат допускани до български инфраструктурни проекти от стратегическо значение.

    Нередност?
  • 2
    uys1511761111541407 avatar :-|
    Emil Dimov
    • + 1

    До коментар [#1] от "theduloclan":
    Турски компании не трябва да бъдат допускани до български инфраструктурни проекти от стратегическо значение?

    А за китайци и италианци (какво си мислиш?) те най-вероятно печелят най-големия жп търг?
    НКЖИ разпределя 1.2 млрд. лв. за линията Елин Пелин - Костенец, разделени в три отделни участъка "с високоскоростна" и със зашеметяващите 150 км/ч направо "светлинна скорост" за 2019г. смешки -ха-ха-ха!!!!

    Нередност?
  • 3
    neq02576992 avatar :-|
    Петър Петров

    До коментар [#2] от "Emil Dimov":

    Защо си мислиш че ги разпределя НКЖИ ?

    Нередност?
  • 4
    hgg21387465 avatar :-|
    hgg21387465
    • - 1
    • + 3

    Интересно е, как фирма на Реджеп Ердоган - турският президент, печели поръчка, финансирана от ЕС. На практика се получава, че ЕС финансира правителството и режима на Ердоган. Нито една европейска фирма не се е класирала. За сметка на това, има китайски компании. Нещо чудно се случва в Брюксел.....Явно доставката на коняк от Пекин и Анкара е в доста големи количества. За нашите крадци няма какво да коментираме - комисионери.......

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал