Топ обявите за работа на Karieri.bg
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Топ обявите за работа на Karieri.bg

pixabay.com

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

3403 прочитания

pixabay.com

© pixabay.com


Как общувате с прекия си ръководител или с топ мениджмънта в компанията? Всъщност общувате ли изобщо? Как мислите - чуват ли това, което имате да им кажете, или просто говорите на различни езици?

Всеки, на когото се е налагало да презентира бизнес казус, идея, отчет и т.н. пред хора, които са "над него", ще си признае, че често това е свързано с известен стрес - както заради статута на човека пред вас, така и заради факта, че финалното решение не зависи от вас самите.

Но пък от друга страна от нас зависи да сме достатъчно убедителни, аргументирани и да говорим на език, на който ще можем да бъдем чути и разбрани. Трябва да направим всичко по силите си. Но как?

Мениджърите са добри слушатели, но само в определени ситуации - когато информацията, която получават, е конкретна и по същество, базирана на факти и измерими показатели. Един опитен ръководител не обича, когато нещо се увърта и не се говори с конкретика. Бъдете смели, директни и "стреляйте" право в целта.

И все пак не мислете мениджърите или хората над вас за роботи, те също са хора, влияят се от емоции, например от страха, че нещо може да повлияе негативно, например да доведе до финансови загуби или пък да има положителен развой, например да спести разходи или работни места. Имайте това предвид, когато общувате с хора с властта да вземат решения или да одобряват предложенията, с които се обръщате към тях.

Ако представяте идея или проект, преди самата среща преценете от какво би се повлиял вашият пряк ръководител или клиент - от факти или от емоции и в какво съотношение. Комуникирайте с него така, че да отговорите на неговия начин на мислене, за да "продадете" идеята или продукта и услугата си. При всички случаи не тръгвайте с мисълта, че предложението ви ще бъде отхвърлено. Първо опитайте!

Veo Worldwide Services Bulgaria търси:

International Trade Specialist

"ПСТ ГРУП" търси:

Експерти за различни позиции

"Коутс България" търси:

Търговски представител

Cushman&Wakefield Forton търси:

PROJECT MANAGER

SeeNews търси:

Business Journalist with English

Intelday Solutions търси:

Account Manager (Strategic Clients)

Digital Account Manager

Intershop Communications търси:

Software Engineer – Search

British Council търси:

Contracts Finance Officer

International Investment Bank търси:

Senior Banker at Customer Relations Department

Как общувате с прекия си ръководител или с топ мениджмънта в компанията? Всъщност общувате ли изобщо? Как мислите - чуват ли това, което имате да им кажете, или просто говорите на различни езици?

Всеки, на когото се е налагало да презентира бизнес казус, идея, отчет и т.н. пред хора, които са "над него", ще си признае, че често това е свързано с известен стрес - както заради статута на човека пред вас, така и заради факта, че финалното решение не зависи от вас самите.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK