Държавата най-накрая предложи промени в Закона за концесиите

Редакциите се правят, за да има истинско състезание с повече кандидати за летище София, като от ведомството сега показват, че бързат

Министърът на транспорта Росен Желязков
Министърът на транспорта Росен Желязков
Министърът на транспорта Росен Желязков    ©  Велко Ангелов
Министърът на транспорта Росен Желязков    ©  Велко Ангелов
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Министерството на транспорта най-сетне предложи очакваните промени в Закона за концесиите, като от петък те са публикувани за обществено обсъждане на strategy.bg. Редакциите се правят заради процедурата за отдаването на летище София на частен оператор.

За нуждата от корекции на законодателството се знае от месеци, като в хода на процедурата се очертаха няколко притеснителни за кандидатите изисквания, разписани в Закона за концесиите. Първоначално концесията привлече голям брой западноевропейски кандидати, но липсата на редакция на нормативната база постави под въпрос дали повечето от тях ще подадат оферти.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    olga_kokoshkina avatar :-|
    olga_kokoshkina
    • + 1

    Сърбите разбраха колко е важно тяхното летище да бъде управлявано от голям стратегически концесионер, направиха конкурс (от един път, представете си!), и избраха най-добрия кандидат за тяхното летище - френския гигант Vinci.

    Нашият конкурс в София обаче се прави така, сякаш неговата цел е да ОТКАЖЕ големите стратегически инвеститори, защото процедурата вече се влачи и протака с години.

    Нередност?
Нов коментар