Има ли шофьор в автобуса

Центърът за градска мобилност расте непрекъснато като функции и пари, но управлението на градския транспорт в София остава все така хаотично

"Приходите ни през последните години растат и смятам, че това се дължи на по-добрата услуга и по-добрата ни работа", казва Христиан Петров, изпълнителен директор на ЦГМ
"Приходите ни през последните години растат и смятам, че това се дължи на по-добрата услуга и по-добрата ни работа", казва Христиан Петров, изпълнителен директор на ЦГМ    ©  Надежда Чипева
"Приходите ни през последните години растат и смятам, че това се дължи на по-добрата услуга и по-добрата ни работа", казва Христиан Петров, изпълнителен директор на ЦГМ
"Приходите ни през последните години растат и смятам, че това се дължи на по-добрата услуга и по-добрата ни работа", казва Христиан Петров, изпълнителен директор на ЦГМ    ©  Надежда Чипева
60 млн. км е изминал градският транспорт в София през 2018 г.

Какво е Центърът за градска мобилност? Дали е контролен орган на транспортните дружества в София, или е регулатор на паркирането в центъра, дали е общинско дружество с цел подобряване на мобилността на гражданите на града или търговско предприятие с цел максимална печалба? Никой, дори изпълнителният директор на столичното дружество не може да даде точен отговор.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал

Подкаст: Война на хоризонта

Подкаст: Война на хоризонта