Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

Един от факторите, които оказват най-голямо въздействие върху бизнеса, са хората в компанията. Служителите създават процесите, обслужват клиентите и постигат целите, които сме поставили. Именно затова си заслужава да отделим време и усилия и да поставим основите на функцията по управление на човешките ресурси. И то така, че тя ефективно да доведе до по-високи резултати за бизнеса.

Първата стъпка, с която можете да започнете този процес, е анализът на настоящото състояние на HR функцията, за да установите по систематичен начин в какво се състоят силните страни и къде има поле за подобрения. Това може да стане, като се проведат разговори и обсъждане с мениджърите в компанията, както и допитване до служителите за тяхното мнение по отношение на стратегията, процесите, комуникацията, мениджмънта, условията на работа.

Когато разполагате с пълната информация, лесно ще откроите кои са най-належащите за намеса области, кои се нуждаят от промяна, но не толкова спешно, и в кои се справяте наистина добре. На тази база ще може да се създаде стратегически план за изграждане и усъвършенстване на HR функцията в компанията.

Един от ключовите елементи, които имат отношение към изграждането на HR функцията, но не само, е комуникацията в компанията. Комуникацията вътре в звената, между отделните звена, както и между висшия мениджмънт и служителите е от изключително значение за ефективното функциониране на организацията. А истината е, че винаги има поле за нейното усъвършенстване.

Смятате ли, че хората ви са мотивирани на 100%? От момента, в който един човек влезе в организацията, до момента, в който я напусне, грижата за него е основна задача на мениджмънта, ако искаме той да бъде ефективен и ангажиран в работата си и да постига поставените цели. Въпросите, които първо можем да си зададем в тази връзка, са: как въвеждаме новите служители в организацията; осигуряваме ли възможност за разнообразие в работата, поемане на нови задачи и отговорности, научаване на нови неща от настоящите служители; питаме ли ги от какво имат нужда и какви мерки взимаме след това. И едно много малко на пръв поглед нещо, което обаче има невероятен ефект – уважение към всеки човек в компанията и към неговата работа! То е като усмивката по телефона – усеща се, дори и да не може да се види – и спечелва сърцата на хората.

Ако на сегашното ви работно място няма отдел, отговарящ за служителите в компанията, ще е страхотно именно вие да поемете инициативата за създаването му. Ако пък тази идея не се възприеме добре от ръководството, то помислете за смяна на работното място, защото човешкият потенциал е незаменим и трябва да се цени. Разгледайте актуалните ни обяви за работа на Karieri.bg.

Адвокатско дружество "Георгиев, Тодоров и Ко" търси:

Юрист / младши адвокат
Junior Auditor

End User Support Specialist

Atendia търси:

Data Scientist

Deloitte търси:

Graduate recruitment campaign

Банка ДСК търси:

Вътрешен одитор

"Икономедиа" търси:

Капитал Стажантска програма

Intelday Solutions търси:

Account Manager (Strategic Clients)