Топ обявите за работа на Karieri.bg
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Топ обявите за работа на Karieri.bg

pixabay.com

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

2916 прочитания

pixabay.com

© pixabay.com


Един от факторите, които оказват най-голямо въздействие върху бизнеса, са хората в компанията. Служителите създават процесите, обслужват клиентите и постигат целите, които сме поставили. Именно затова си заслужава да отделим време и усилия и да поставим основите на функцията по управление на човешките ресурси. И то така, че тя ефективно да доведе до по-високи резултати за бизнеса.

Първата стъпка, с която можете да започнете този процес, е анализът на настоящото състояние на HR функцията, за да установите по систематичен начин в какво се състоят силните страни и къде има поле за подобрения. Това може да стане, като се проведат разговори и обсъждане с мениджърите в компанията, както и допитване до служителите за тяхното мнение по отношение на стратегията, процесите, комуникацията, мениджмънта, условията на работа.

Когато разполагате с пълната информация, лесно ще откроите кои са най-належащите за намеса области, кои се нуждаят от промяна, но не толкова спешно, и в кои се справяте наистина добре. На тази база ще може да се създаде стратегически план за изграждане и усъвършенстване на HR функцията в компанията.

Един от ключовите елементи, които имат отношение към изграждането на HR функцията, но не само, е комуникацията в компанията. Комуникацията вътре в звената, между отделните звена, както и между висшия мениджмънт и служителите е от изключително значение за ефективното функциониране на организацията. А истината е, че винаги има поле за нейното усъвършенстване.

Смятате ли, че хората ви са мотивирани на 100%? От момента, в който един човек влезе в организацията, до момента, в който я напусне, грижата за него е основна задача на мениджмънта, ако искаме той да бъде ефективен и ангажиран в работата си и да постига поставените цели. Въпросите, които първо можем да си зададем в тази връзка, са: как въвеждаме новите служители в организацията; осигуряваме ли възможност за разнообразие в работата, поемане на нови задачи и отговорности, научаване на нови неща от настоящите служители; питаме ли ги от какво имат нужда и какви мерки взимаме след това. И едно много малко на пръв поглед нещо, което обаче има невероятен ефект – уважение към всеки човек в компанията и към неговата работа! То е като усмивката по телефона – усеща се, дори и да не може да се види – и спечелва сърцата на хората.

Ако на сегашното ви работно място няма отдел, отговарящ за служителите в компанията, ще е страхотно именно вие да поемете инициативата за създаването му. Ако пък тази идея не се възприеме добре от ръководството, то помислете за смяна на работното място, защото човешкият потенциал е незаменим и трябва да се цени. Разгледайте актуалните ни обяви за работа на Karieri.bg.

Адвокатско дружество "Георгиев, Тодоров и Ко" търси:

Юрист / младши адвокат

Адвокат

Data Scientist

Cargill търси:

Accountant Analyst
Site Accounting Manager

Settlement Analyst

CMS Cameron McKenna Nabarro Olswang търси:

Aurubis търси:

Executive Office Coordinator

"Вартек Благоеви" търси:

"Икономедиа" търси:

Капитал Стажантска програма

Intelday Solutions търси:

Junior ETRM Business Analyst

ETRM Business Analyst

"EVN България" търси:

Един от факторите, които оказват най-голямо въздействие върху бизнеса, са хората в компанията. Служителите създават процесите, обслужват клиентите и постигат целите, които сме поставили. Именно затова си заслужава да отделим време и усилия и да поставим основите на функцията по управление на човешките ресурси. И то така, че тя ефективно да доведе до по-високи резултати за бизнеса.

Първата стъпка, с която можете да започнете този процес, е анализът на настоящото състояние на HR функцията, за да установите по систематичен начин в какво се състоят силните страни и къде има поле за подобрения. Това може да стане, като се проведат разговори и обсъждане с мениджърите в компанията, както и допитване до служителите за тяхното мнение по отношение на стратегията, процесите, комуникацията, мениджмънта, условията на работа.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK