Офертите за строежа на "Турски поток" през България са със сериозни пропуски

Унгарският кандидат не покрива минималните изисквания за оборот и по-всяка вероятност ще отпадне

Офертите на трите кандидата - кашонът вдясно е на кандидата от Саудитска Арабия, белият е на италианско-германското обединение с руско участие, а тънкият плик върху него - на унгарците
Офертите на трите кандидата - кашонът вдясно е на кандидата от Саудитска Арабия, белият е на италианско-германското обединение с руско участие, а тънкият плик върху него - на унгарците
Офертите на трите кандидата - кашонът вдясно е на кандидата от Саудитска Арабия, белият е на италианско-германското обединение с руско участие, а тънкият плик върху него - на унгарците    ©  Надежда Чипева
Офертите на трите кандидата - кашонът вдясно е на кандидата от Саудитска Арабия, белият е на италианско-германското обединение с руско участие, а тънкият плик върху него - на унгарците    ©  Надежда Чипева

Множество пропуски и несъответствия има в документите и на трите кандидата за изграждането на новия транзитен газопровод от турската до сръбската граница за 2.8 млрд. лв., по който "Газпром" ще снабдява Централна Европа с газ от "Турски поток".

Оценителната комисия на "Булгартрансгаз" е работила изключително бързо и само за 5 работни дни е успяла да прегледа хилядите страници с данни за кандидатите, които сега имат срок до 21 март да коригират посочените грешки. Това обаче изглежда възможно само за кандидата от Саудитска Арабия и италианско-германския консорциум със скритото руско участие. Офертата на унгарския консорциум не покрива част от минималните изисквания и дори документите да бъдат попълнени коректно, пак няма да бъдат допуснати до следващия етап - отварянето на ценови оферти.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар