Туризмът настоява държавата да отпусне спешно 10 млн. лв. за реклама

Секторът иска кампания у нас и в чужбина заради очертаващия се лош летен туристически сезон

Туристическият министър Николина Ангелкова съобщи, че се очаква "динамична, трудна и предизвикателна" година предвид спада при ранните записвания
Туристическият министър Николина Ангелкова съобщи, че се очаква "динамична, трудна и предизвикателна" година предвид спада при ранните записвания    ©  Велко Ангелов
Туристическият министър Николина Ангелкова съобщи, че се очаква "динамична, трудна и предизвикателна" година предвид спада при ранните записвания
Туристическият министър Николина Ангелкова съобщи, че се очаква "динамична, трудна и предизвикателна" година предвид спада при ранните записвания    ©  Велко Ангелов

Заради спада на ранните записвания от основните пазари и очаквания по-лош летен туристически сезон туристическият бизнес поиска да бъдат отпуснати спешно 10 млн. лв. от бюджета за реклама на България. Това стана ясно на заседание на националния съвет по туризма, което се проведе във вторник в София.

От желанието излиза, че всеки сектор, който има по-слаби продажби, може да иска подкрепа с пари на данъкоплатците. При положение, че туризмът така или иначе се рекламира вече с пари от държавния бюджет.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се